استاندارد یزد و دانشگاه آزاد میبد تفاهم‌نامه امضاء کردند

دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد و اداره کل استاندارد استان یزد به مناسبت گرامی‌داشت هفته‌ی استاندارد، تفاهم‌نامه همکاری در چهار ماده و ۳۹ بند، منعقد و مبادله کردند.

با توجه به ظرفیت‌های موجود درحوزه جغرافیایی شهرستان میبد استان یزد به ویژه در زمینه تولید کاشی و سرامیک که صنعت غالب استان نیز هست، زمینه انعقاد این تفاهم نامه، ایجاد و دوچندان شد.

«محمدرضا زارع بنادکوکی» مدیر کل استاندارد استان در مراسم امضای این تفاهم‌نامه ضمن گرامیداشت هفته‌ی استاندارد و یادآوری مناسبت‌های روزهای مختلف این هفته، درخصوص جزئیات این تفاهم نامه گفت: در اختیار قراردادن امکانات پژوهشی، آزمایشگاهی،کتاب خانه ای واسناد ومدارک علمی به منظور بهره برداری کارشناسان اداره کل استاندارد استان یزد براساس ضوابط و مقررات جاری، در زمره تعهدات دانشگاه آزاد میبد است.

«احمد علی فلاح» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان میبد نیز در این باره گفت: براساس چارچوب تفاهم نامه فوق، با توجه به اساتید و رشته‌هایی که در حوزه صنعت ساختمان، مواد، کاشی و سرامیک و غیره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد وجود دارد، در رفع نیازهای آموزشی وپژوهشی صنایع مرتبط شهرستان و استان اقدام می‌کنیم.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد، در اجرای قانون جامع تقویت وتوسعه نظام استاندارد و به منظور گسترش هرچه بیشتر همکاری های علمی، فنی، آموزشی،پژوهشی وفرهنگی در زمینه توسعه استاندارد سازی ودیگر موضوعات مرتبط و در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی‌، گام‌های اجرایی توسط طرفین، جهت امضاء و مبادله تفاهم نامه برداشته شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..