اجرای طرح ارتقای سطح سواد حرکتی در مدارس ابتدایی میبد

دانش آموزان میبدی در طرح ارتقای سطح سواد حرکتی در آزمون‌های شنای استقامتی، رزمی، والیبال، فوتبال، لی لی،حرکات تعادلی پویا و ایستا، دریافت و پرتاب و حلقه به ورزش می‌پردازند.

به گزارش یزدی نیوز، رئیس تربیت بدنی آموزش و پرورش میبد گفت: طرح ارتقای سطح سواد حرکتی همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی در مدارس ابتدایی میبد آغاز شد.

محمدرضا اسماعیلی هدف از اجرای این طرح را توسعه مهارت‌های بنیادین دانش آموزان و ارتقای سطح زندگی اجتماعی آنان عنوان کرد و افزود: امروزه با صنعتی شدن جامعه بشری، زندگی نسل نوجوان و جوان با آسیب‌های سلامت مواجه شده و این طرح تا حد زیادی می‌تواند نشاط و سرزندگی را بین دانش آموزان ایجاد کند.

وی با اشاره به ادامه این طرح تا پایان سال تصریح کرد: اختتامیه نیز در روز طبیعت برگزار خواهد شد و قرار است بازخورد آن با حضور اولیا و مربیان ارزیابی و میزان تاثیرگذاری آن مشخص شود.

رسول نصیری معاون سیاسی و امنیتی فرماندار میبد هم با تأکید بر اینکه ورزش و سلامت جسمی و روحی باعث می‌شود دانش آموزان ما از عزت نفس و نشاط و شادابی برخوردار باشند، اظهار داشت: خانواده‌ها و دانش آموزان باید بیماری کرونا را جدی بگیرند و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند تا گرفتار موج دیگر نباشیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..