موبایل قاپ و چادر دزد در دام پلیس یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، عامل موبایل قاپی در شهر یزد دستگیر و به ۲۹ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش یزدی نیوز، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: در پی گزارش چند فقره موبایل قاپی توسط یک جوان در شهر یزد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی اظهارات مال باختگان و اقدامات اطلاعاتی، سرنخ‌هایی از متهم به دست آوردند و با هماهنگی مقام قضایی او را هنگامی که قصد خروج از منزلش در شهر میبد را داشت، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: متهم که در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه سرقت بود در مواجهه با مستندات و ادله پلیس به ۲۹ فقره موبایل قاپی از شهروندان در یزد اعتراف کرد.

بهدانی فرد افزود: اگر سارقان با توسل به زور قصد سرقت تلفن همراه یا کیف دستی تان داشتند، مقاومت نکنید و فقط مشخصات ظاهری و وسایل نقلیه آن‌ها را به خاطر بسپارید و به پلیس اعلام کنید.

دستگیری چادر دزد در یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی سرقت از خودرو‌ها در سطح شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ نصیری ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی گسترده، سارق را که یک جوان یزدی است شناسایی و دستگیر کردند. متهم تاکنون به هفت فقره سرقت چادر و وسایل داخل خودرو اعتراف کرده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..