امور برق ۴ یزد رسماً آغاز بکار کرد

امور برق چهار یزد با حضور شماری از مسئولان و مدیران شهرستان یزد به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

«عبدالحمید عباس شیاری» مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد در این مراسم افتتاح بیان کرد: مناطقی در شهر یزد شامل امامشهر، آزادشهر، خیرآباد، روستای شحنه، کاریزبوم، بلوار آزادگان، شهرک صنعتی خضرآباد، سمت راست بلوار جمهوری تا سه راه حکیمیان، سمت راست بلوار پاکنژاد تا میدان باهنر از این پس تحت پوشش خدمات در امور چهار قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد : ۴۲۶ کیلومتر از شبکه‌های فشار متوسط و ۸۳۸ کیلومتر از شبکه‌های فشار ضعیف که از طریق ۴۷ خروجی پست فوق توزیع تغذیه می‌شدند از امور یک تفکیک و به امورچهار پیوست.

این مسئول اضافه کرد: سهم فروش صنعت و معدن در امور چهار ۵۷ درصد، خانگی ۲۶ درصد و سایر مصارف ۱۴ درصد است و بخش کشاورزی و عمومی به ترتیب هر کدام یک و دو درصد از سهم فروش در امور چهار را به خود اختصاص می دهد.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان، شیاری در پایان خاطرنشان کرد: امور برق چهار یزد نیز همانند سایر امورهای برق استان، کلیه خدمات مشترکین از مرحله فروش انشعاب برق تا خدمات پس از فروش از جمله تغییر نام، وصول مطالبات، افزایش یا کاهش انشعاب ، تسویه حساب و غیره را انجام می‌دهد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..