داوران نخستین جشنواره مونولوگ تین یزد معرفی شدند

«کوروش زارعی»، «انوش معظمی» و «عباس ملازینلی» به عنوان داوران نخستین جشنواره مونولوگ تین(تئاتر یک نفره) در یزد معرفی و کار قضاوت آثار را به عهده گرفتند.

«علی جاور» دبیر این جشنواره ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: آثار ارسالی در سه بخش هنرمندان استان، کشف استعدادهای نو و هنرمندان توان‌خواه مورد داوری و قضاوت قرار خواهد گرفت و نفرات برتر در آیین اختتامیه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی در رابطه با معرفی داوران نیز گفت: «کوروش زارعی» بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است که ۴۹ سال سن دارد و متولد میناب استان هرمزگان است. وی با تحصیلات کارشناسی پیوسته هنرهای نمایشی در سریال‌های مختلف تلویزیونی نظیر یوسف پیامبر، کیمیا و جابر بن حیان، نقش‌آفرینی کرده و کارگردانی تئاتر «خورشید از حلب طلوع می‌کند» با همکاری ایران و سوریه و حضور در سی و یکمین جشنواره فجر را به عهده داشت.

وی افزود: «انوش معظمی» دیگر داور نخستین دوره از جشنواره تین است که در سریال‌های مسافر ری، رستاخیز و کلاشینکف، نقش آفرینی کرده و با نقش «حرمله» در مختارنامه به شهرت رسید.

جاور ادامه داد: معظمی سالهاست در آموزشگاه بازیگری تدریس می‌کند و در برای تئاتر کودکان نیز در بخش فیلمنامه‌نویسی و ترانه سرایی فعالیت جدی دارد.

دبیر نخستین جشنواره مونولیگ تین یزد افزود: دیگر داور این جشنواره نیز «عباس ملازینلی» است که اکنون مشاور هنری شهردار یزد است، وی همچنین سوابق اجرایی و مدیریتی متعددی نظیر معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد، مشاور هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد را عهده دار بوده است.

جاور گفت: ملازینلی همچنین نویسنده، بازیگر و کارگردان توانمندی در عرصه‌ی تئاتر استان است که در پنج دوره عضویت در انجمن نمایش، چهار دوره به عنوان رئیس این انجمن به خانواده‌ی تئاتر یزد خدمت کرده است.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از دبیرخانه این جشنواره، مؤسسه فرهنگی هنری کریاس با حمایت اداره کل ورزش وجوانان استان یزد و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و انجمن نمایش استان یزد، نخستین جشنواره مونولوگ تین(تئاتر یک نفره) را در استان یزد برگزار می‌کند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..