معرفی مدیران واکسن نزده در میبد

فرماندار میبد: مسئولان شهرستان درصورت نزدن واکسن درمعرض افکار عمومی قرار خواهند گرفت.

به گزارش یزدی نیوز حسین فلاح در جلسه اضطراری مبارزه با کرونا نسبت به جایگاه میبد در زمینه تزریق واکسن ابراز تاسف کرد و گفت: از امروز جلسات کرونا را با هدف بالا بردن جایگاه شهرستان در این زمینه به صورت یک روز در میان برگزار می‌کنیم.

وی افزود: واکسیناسیون در شهرستان میبد باید به صورت خیابان به خیابان، کوچه به کوچه و منزل به منزل انجام گیرد.

فرماندار میبد اظهار داشت: سلامت مردم خط قرمز ما است و از امروز همه مدیران و مسئولانی که واکسن دریافت نکرده اند به مردم معرفی و در معرض افکار عمومی قرار می‌گیرد.

فلاح با بیان اینکه دولت در تامین واکسن سنگ تمام گذاشته است، ادامه داد: تا چه زمانی باید اقتصاد و تولید مملکت در حالت نیمه تعطیل قرار گرفته و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در محدودیت باشد؟

وی از لحاظ موارد تنبیهی و تشویقی برای مسئولان دستگاه‌ها توسط شبکه بهداشت و درمان خبر داد و تصریح کرد: دانشمندان ما زحمات زیادی برای ساخت واکسن کشیده اند و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با شبهه افکنی در فرآینده واکسیناسیون، جامعه را گرفتار موج ششم کرونا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد هم با اشاره به نظارت بر ادارات، مدارس، اصناف و کارخانجات گفت: واکسیناسیون خانه به خانه از امروز با همکاری دهیاران و بخشداران انجام خواهد شد تا همه کارکنان ادارات، اصناف، روحانیون و طلاب و جامعه هدف برای تزریق واکسن اقدام کنند.

رسول نصیری ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان میبد باید با پیگیری از استان، واکسن مورد نیاز را تامین کرده و مدیران ادارات به نظارت و کنترل و رصد و پایش واکسیناسیون در سطح شهرستان پرداخته تا شاهد انقلاب واکسناسیون در میبد باشیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..