بیست و دومین شهردار میبد معرفی شد

"مجید بهارستان" به‌ عنوان بیست و دومین شهردار میبد طی مراسمی با حضور نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان معرفی شد.

“حسین فلاح” فرماندار میبد در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات انجام‌ شده در دوره شورای پنجم، گفت: در دوره پنجم گام‌های اساسی و بنیادی خوبی از جمله شروع ساخت ساختمان جدید شهرداری، راسته‌ بازار و آسفالت معابر و خیابان‌ها و رفع چالش‌های ترافیک در شهرستان میبد برداشته شد.

وی افزود: در دوره جدید شورا و شهرداری هم انتظار داریم امور شهر را در همه زمینه‌ها با محوریت آیت‌الله اعرافی امام جمعه شهرستان با جدیت دنبال کنند.

فلاح تصریح کرد: یک شهر خوب، آباد، زنده و پویا برای همه ما افتخار است و باید برای تجلی آن‌ باید همه تلاش کنیم.

فرماندار گفت: شهردار جدید باید در بحث‌های اجتماعی، مسیر را جدی‌تر دنبال کند و به مباحث فوق‌برنامه شهروندان از جمله ورزش و نشاط اجتماعی توجه کند چرادکه کمک‌های شورا و شهرداری در این زمینه بسیار مؤثر است.

فلاح خاطرنشان کرد: از این که آقای بهارستانی دو تجربه شورا و شهرداری را باهم دارند و از سوی دیگر تابعیت میبد را هم دارند امیدواریم با استفاده از این تجربیات، امور شهر را در همه ابعاد به‌خوبی پیش ببرد.

“علیرضا نقوی” شهردار پیشین نیز میبد را به عنوان دانشگاهی تشبیه کرد و افزود: زمانی که در این شهرستان در خدمت مردم بودیم احساس کردم که در یک دانشگاه آموختیم، یاد گرفتیم و سعی کردیم که عمل کنیم.

وی افزود: شهردار به این معنا نیست که همیشه پاسخ مثبت به مردم بدهد بلکه باید مصلحت شهر، نظام شهری و قوانین و مقررات آن به صلاح مردم اجرا شود.

نقوی ضمن حلالیت از مردم میبد، بیان کرد: آنچه که در توان داشتیم برای عمران و آبادانی شهر جهانی زیلو تلاش کردیم و آنچه را که می توانستیم رضایت مردم را جلب کردیم، هر آنچه که نشد صلاح شهر و برنامه های شهری در اولویت بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..