آغاز رقابت ۲۸۰ فوتبالیست دانشگاه علوم پزشکی یزد

مسابقات فوتبال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یزد با حضور ۲۸ تیم ۱۰ نفره از فوتبالیست‌های واحد تابعه دانشگاه در زمین چمن این دانشگاه آغاز شد.

دکتر «محمدرضا ساده» رئیس تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها که  در حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه و مسئولان استانی، خانواده‌های هشت شهید مدافع سلامت استان و برخی مدیران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع سلامت، تصریح کرد: این دوره از مسابقات پس از دو سال تعطیلی به دلیل شرایط بیماری منحوس کرونا امروز به صورت رسمی کار خود را شروع کرد و امیدواریم تیم‌های دانشگاه به مسابقات کشوری راه یابند.

وی با بیان این که  به مدت ۱۵ روز شاهد بازی ۲۸ تیم از فوتبالیست‌های واحدهای تابعه دانشگاه در این زمین چمن خواهیم بود، گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید سمبل نظم و اخلاق باشد لذا فوتبالیست‌ها، جوانمردی و احترام به قوانین را وجهه همت خود قراردهند.

ساده در ادامه خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد تنها دانشگاهی است که ۱۸ هیات ورزشی فعال دارد و اداره تربیت بدنی دانشگاه در تمامی رشته‌ها در سطح کشور به ویژه در رشته دوچرخه‌سواری که جهت ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری ۱۱۰۰ دستگاه دوچرخه بین کارمندان با شرایط ویژه توزیع کرده، نمونه است.

رئیس مرکز جامع ارتقاء سلامت کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان نیز از آغاز لیگ تناسب اندام ویژه کارکنان دانشگاه خبر داد و افزود: این لیگ از ۱۰ روز قبل آغاز شده و تا شب یلدا ادامه دارد.

دکتر «محمدرضا میرجلیلی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در این مراسم با اشاره به محبوبیت ورزش فوتبال، برای فوتبالیست‌های دانشگاه در تمامی مراحل اعم از مرحله دانشگاهی، استانی و کشوری آرزوی موفقیت کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..