اعلام آدرس جدید ارسال آثار به جشنواره استانی ابوذر یزد

دبیر اجرایی نخستین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر استان یزد: متقاضیان شرکت در اواین جشنواره استانی ابوذر می‌توانند آثار خود را به آدرسی الکترونیکی جدید ارسال کنند.

به گزارش یزدی نیوز، امیررضازاده فرخ در خصوص نحوه ارسال آثار به اولین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر، گفت: متأسفانه به دلیل بروز یک سری مشکلات فنی امکان بارگذاری محتوا‌های رسانه‌ای در سایت جشنواره استانی ابوذر وجود ندارد.

 

وی افزود: به منظور تسریع در فرآیند ارسال محتوا برای شرکت در اولین جشنواره استانی ابوذر متقاضیان می‌توانند محتوای تهیه شده خود را در قالب‌های از پیش تعیین شده به آدرس الکترونیکی جدید جشنواره به نشانی abuzarr.festival.media@gmail.com ارسال کنند.

 

دبیر اولین جشنواره استانی ابوذر در استان یزد ادامه داد: مهلت ارسال آثار با توجه به تأخیر در بروزرسانی سایت و ایجاد زیرساخت لازم تمدید می‌شود و زمان نهایی آن بعد از تصویب در شورای سیاستگذاری جشنواره اطلاع رسانی خواهد شد.

 

رضازاده تصریح کرد: تمامی خبرنگاران که در رسانه‌های غیرسراسری، نمایندگی نشریات سراسری، خبرگزاری ها، پایگاه‌های خبری و به طور کلی رسانه‌های مکتوب و برخط می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و تا ۱۵ آبان ماه آثار خود را آدرس الکترونیکی جدید یاد شده ارسال کنند.

 

وی افزود: آثار باید به صورت پی دی اف و لینک در سایت جشنواره بارگذاری شوند و آثاری که در خارج از بازه زمانی یا در رسانه‌های فاقد مجوز منتشر شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

دبیر جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر تصریح کرد: این جشنواره در ۱۰ قالب شامل خبر، گزارش (خبری، تحلیلی، تحقیقی)، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی و فیلم کوتاه ویژه شبکه‌های اجتماعی در محور‌های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم وخروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک‌های مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاورد‌های انقلاب اسلامی و بسیج حوزه اقدام و امیدآفرینی برگزار می‌شود.

 

رضازاده تاکید کرد: متقاضیان حداکثر می‌توانند در سه قالب و در هر قالب تنها یک اثر ارسال کنند. دبیرخانه جشنواره نیز در سازمان بسیج رسانه استان تشکیل شده و خبرنگاران محترم می‌توانند مشکلات را در زمینه بارگذاری آثار با روابط عمومی جشنواره مطرح نمایند.

 

وی در خصوص جوایز جشنواره هم ابراز داشت: به نفرات اول تا چهارم جایزه نقدی به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد البته رسانه‌های هم که بیشترین مشارکت و همراهی را در خصوص پوشش اخبار جشنواره داشته باشند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..