مدیر عامل هلال احمر یزد:

آموزش‌ راهبردی‌ترین مسیر در تحقق اهداف هلال‌احمر است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد آموزش‌ را راهبردی‌ترین مسیر در تحقق اهداف هلال‌احمر خواند و اظهار کرد: ارائه آموزش‌های کاربردی بسیار مهم است و از این طریق تاب‌آوری در جامعه افزایش پیدا می‌کند.

دکتر «محسن حرازی زاده یزدی» در جمع پرسنل معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: آموزش و پژوهش در جمعیت هلال احمر بسیار حائز اهمیت است که در واقع آموزش راهبردی‌ترین مسیر در تحقق اهداف هلال احمر است به ویژه اگر این آموزش‌ها از مدارس آغاز شود.

وی گفت: جمعیت هلال احمر به ویژه در آموزش همگانی فعالیت‌های گسترده ای دارد چرا که راهبرد کشور در کاهش خطرات و آسیب‌ها تاکید بر آموزش است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: باید آموزش را جدی گرفت و نسبت به آن اهتمام ورزید و از مجموعه‌ی آموزش‌ها بهره گرفت و آحاد جامعه را با مهارت‌ها آشنا ساخت تا در مواقع سخت بلادرنگ وارد صحنه شویم.

حرازی زاده با بیان اینکه ارائه آموزش‌های کاربردی بسیار مهم است، گفت: بخشی از آموزش ها ممکن است رسانه‌ای و از طریق صدا و سیما باشد یا با حضور نیروهای هلال احمر در روستاها به صورت چهره به چهره آموزش داده شود که در هر دو صورت و از این طریق تاب‌آوری در جامعه افزایش پیدا می‌کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد: مهم است که بتوانیم با تعامل آموزش‌های بیش‌تر و موثرتری را در هلال‌احمر به‌عنوان یک سازمان پیشرو شاهد باشیم.

وی با بیان این که ماجرای کرونا مقداری از سرعت ارائه‌ی آموزش‌ها را گرفت، گفت: هرچند آموزش‌ها را به سمت مجازی و آنلاین سوق دادیم و در این راه توانستیم موفق عمل کنیم ولی لازم است که با فعالیت بیش‌تر به سرعت قبل بازگردیم.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، این مسئول در پایان از زحمات «حامد صدیقی» معاون پیشین آموزش هلال احمر استان قدردانی و ابراز امیدواری کرد که ادامه این راه با جدیت و برنامه‌های «دریایی» سرپرست جدید این معاونت و همکارانشان تداوم یابد و افتخارات دیگری در معاونت اموزش استان به وقوع بپیوندد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..