رئیس کل دادگستری استان یزد:

ختم پرونده‌های قتل در کوتاه‌ترین زمان حاصل توانمندی علمی پلیس یزد

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: ختم پرونده‌های قتل در کوتاه‌ترین زمان ممکن در طول یک سال گذشته، حاصل توانمندی علمی پلیس یزد است.

به گزارش یزدی نیوز، غلامعلی دهشیری،  در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به تقویت ارتباط الکترونیک بین دستگاه قضا و پلیس استان اظهار داشت: هوشمند سازی قوه قضائیه و پلیس گامی موثر در جهت جلب رضایت مردم است

وی عنوان کرد: حضور فعال و مقتدر نیروی انتظامی در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه مقابله با کرونا و در راستای اعمال محدودیت‌ها با توجه به شرایط حاکم بر جامعه قابل تقدیر است.

دهشیری با اشاره به امنیت استان در حوزه های مختلف تصریح کرد: این امنیت، مرهون تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی است که آرامش خود را وقف تامین امنیت، آرامش و آسایش مردم در کشور کرده اند.

دهشیری با بیان اینکه مردم مستحق بهترین نوع خدمت هستند، افزود: در سنوات اخیر تعامل خوبی بین مدیران ارشد استان در حوزه های مختلف وجود داشته که برکات بسیاری را برای استان به همراه داشته است.

وی با اشاره به سیاست دستگاه قضا در خصوص تقویت خدمات الکترونیکی و غیر حضوری گفت: در این زمینه تعاملات خوبی بین نیروی انتظامی و دستگاه قضا استان در جهت ارائه خدمات مرتبط به صورت الکترونیکی صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان یزد ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک با توسعه این خدمات در بستر الکترونیک شاهد قوه قضائیه و پلیس هوشمند به عنوان مکمل یکدیگر در ارائه خدمات بهتر به مردم بود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..