تشکیل ۱۲۹ فقره پرونده قاچاق در یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تشکیل بیش از هفت هزار و ۸۰۰ پرونده قاچاق در شش ماه ابتدای سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا علمدار یزدی گفت: طی شش ماهه ابتدای سال جاری بیش از هفت هزار و ۸۷۵ مورد بازرسی و ۱۲۹ فقره پرونده قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۶۵ میلیون و ۲۳۷ هزار ریال در استان تشکیل شده است.

وی افزود: انجام بیش از ۵۷۰ مورد گشت مشترک در زمینه کشف کالای قاچاق با حضور نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت، ناجا، اصناف و معاونت غذا و دارو نیز به مرحله اجرا گذاشته شده است.

علمدار یزدی تاکید کرد: تکمیل و پایش اطلاعات انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا و لزوم ثبت ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبار‌ها همچنان در دستور کار بازرسان سازمان قرار دارد و ثبت اطلاعات ورود و خروج مواد اولیه یا کالا توسط انبارداران در سامانه جامع انبار‌ها از اولویت‌های عملکرد آن‌ها است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و موارد تخلف را گزارش دهند تا بازرسان در اسرع وقت نسبت به بررسی و رسیدگی به موضوع اقدام کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..