ملی‌پوشان والیبال استان یزد تجلیل شدند

«امین خواجه خلیلی» و «سینا نیک‌پور» دو ملی‌پوشان جوان یزد که در مسابقات قهرمانی جوانان جهان(ایتالیا و بلغارستان) خوش درخشیدند، با حضور معاون استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان تجلیل شدند.

«احمد ترحمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در این مراسم ضمن تبریک موفقیت والیبالیست‌های یزد در مسابقات ملی و بین‌المللی، به اهمیت توسعه ورزش قهرمانی در کنار توجه به ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: تجلیل ورزشکاران موجب ایجاد انگیزه و یک اقدام مناسب و ضروری است .

وی همچنین با قدردانی از مربیان و ورزشکاران یزد که برای توسعه ورزش و ارتقای آن در کشور تلاش دارند، افزود: حضور جوانان یزد در میادین معتبر جهانی نقش مهمی در دلگرمی دست‌اندرکاران و زمینه‌ساز توسعه رشته‌های مختلف در جامعه است.

«مسعود شریعتی» مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز گفت: تجلیل قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی با همکاری و پیگیری هیات‌ها و همراهی مسئولان همواره در استان صورت می‌گیرد و موجب معرفی ورزشکاران برتر و عاملی مهم در ایجاد انگیزه و تشویق دیگران است .

وی به اهمیت توسعه ورزش با برنامه‌ریزی و جلب همکاری همه اقشار و فرهنگ‌سازی آن اشاره کرد و همکاری بیش از گذشته همگان را برای ارتقا و توسعه همه جانبه ورزش خواستار شد.

«سید احمد هاشمی» معاون توسعه ورزش یزد هم به وجود استعدادهای مناسب ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون برای حضور ورزشکاران در مسابقات معتبر با همکاری و پیگیری هیات‌های مختلف اقدام صورت گرفته و با تعامل مسئولان با قوت ادامه دارد.

گفتنی است، دوره داوری درجه یک والیبال استان نیز برای مدت پنج روز به مدرسی «محمد شاهمیری» داور بین‌المللی والیبال آغاز شده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..