امام جمعه مهریز:

اداره مهریز بدون شهردار به شهر لطمه‌های جدی می‌زند

امام جمعه مهریز گفت: مهریز مدتی است که بدون شهردار اداره می شود و این امر به شهر لطمه های جدی می زند بنابراین شورای شهر در این زمینه جدیت به خرج دهد.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه مهریز با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امنیت در حال حاضر برای همه دنیا از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است که با تلاش و کوشش سربازان گمنام و نیروی انتظامی این امر در کشور ایران به درستی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه یکی از نعمت های الهی که به بشریت داده شده، امنیت است، تأکید کرد: اگر امنیت در کشوری وجود نداشته باشد باعث به وجو آمدن استرس، اضطراب و عدم استفاده از امکانات در آرامش کامل می شود.

محی الدینی یادآور شد: راحتی امروز فرزندان، ناموس و کاسب کارها همه مدیون برقراری امنیت از سوی نیروی انتظامی، مسلح و بسیج شهر و استان و در نهایت کشورمان هستیم.

خطیب جمعه مهریز تصریح کرد: هرچند در کشور ایران مانند کشورهای دیگر ضعف هایی وجود دارد اما نقاط قوت ملت و کشور ایران خیلی بیشتر از ضعف‌های آنها است.

محی الدینی عنوان کرد: شهرستان مهریز از نظر حوزه استحفاضی بسیار گسترده است و این کار نیروهای انتظامی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برقراری امنیت و نظم را بسیار سخت می کند.

وی با تبیین سخن رهبر انقلاب اسلامی گفت: بعضی از کشورهای اروپایی امنیت را عاریه و قرض می گیرند و درنتیجه سیلی محکمی از آن کشورها خواهد خورد.

محی الدینی ادامه داد: رئیس جمهور ایران اولویت کار خود را حل مشکلات مردم به ویژه قوت سفره و اقتصاد آنها قرار دهد.

وی بیان کرد: فرمانداران و استانداران جزئی از مجموعه نظام هستند که باید در ابتدای امر درد مردم را به خوبی تشخیص دهند و سپس آن را درمان کنند.

محی الدینی به وزرای رئیس جمهور توصیه کرد: افرادی را برای منصب دولتی انتخاب کنند که به مردم امید دهند و انتخاباتی از روی تحقیق و بررسی دقیق داشته باشند.

وی به بلاتکلیفی شهردار مهریز اشاره و عنوان کرد: هنوز با طی گذشت دو هفته شهردار مهریز مشخص نشده است و این عواقب جبران ناپذیری دارد که دوش به چمش مردم مهریز می رود.

محی الدینی با بیان اینکه صدا و سیما در اشاعه فرهنگ اسلامی به خوبی عمل نکرده است، یادآور شد: ترویج تجمل گرایی، بدحجابی، بی حجابی و ترویج فساد و فحشا، تشویق به فرزند کمتر از فرهنگ سازی های غلط صدا و سیما است که در دولت سیزدهم باید تغییر کند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..