کمبود گاز مایع در استان یزد نداریم/ متقاضیان ثبت‌نام کنند

دیر پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد با بیان اینکه کمبود گاز مایع در استان یزد وجود ندارد گفت: متقاضیان و مصرف‌کنندگان گاز مایع درخواست خود را در سامانه فرآورده‌های نفتی ثبت کنند.

عبدالرضا انتظاری در خصوص گلایه مردم از کمبود گاز مایع در استان و گران شدن آن اظهار داشت: مشکل و کمبودی در گاز مایع نداریم و تاسیسات به اندازه کافی گاز مایع دارند، تنها مبحثی که وجود دارد توزیع الکترونیک گاز مایع است که از یک سال قبل آغاز شده است.

وی گفت: توزیع گاز مایع در بستر الکترونیک است و خانوارهایی که دارای گازرسانی نیستند لازم است در سامانه ثبت‌نام کنند سپس می‌تواند از طریق کارت بانکی خود سهمیه گاز مایع دریافت کنند و در این رابطه هیچ گونه مشکلی هم وجود ندارد، این اقدام یک سال است که انجام می‌شود و مردمی که به گاز مایع نیاز دارند از این طریق تهیه کردند.

انتظاری خاطرنشان کرد: متقاضیان که مصرف سوخت گاز مایع دارند لازم است در سامانه تجارت آسان که سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی است ثبت‌نام خود را انجام دهند تا سهمیه سوخت لازم خود را بدون هیچ گونه مشکل و دغدغه‌ای دریافت نمایند.

وی بیان کرد: اگر هم مشکلی است برای اصناف یا واحدهای غیر مجاز است و مصارف غیر مجاز با این مشکل مواجه هستند، یا افرادی که برای مصارف سوخت ماشین یا مراکز غیر مجاز است وگرنه واحدهای‌ دولتی مشکلی ندارند.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد در پاسخ به این سوال که برخی از تولیدکنندگان طیور نمی‌توانند سوخت مورد نیاز برای گرمایش محیط تامین کنند گفت: مراکز پرورش تولیدات کشاورزی، دامداری‌ها و دامپروری‌هایی که مجوز بهره‌برداری از جهاد کشاورزی را دارند می‌توانند در سامانه ثبت‌نام کرده و سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..