عادی سازی کرونا باید از بین برود

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد: مردم و جامعه باید نسبت به کرونا حساسیت‌های لازم را داشته باشند.

به گزارش یزدی نیوز جوادیان زاده در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه عادی سازی که الان در بحث کرونا بوجود آمده است باید از بین برود افزود: مردم و جامعه باید نسبت به این مسئله حساسیت‌های لازم را داشته باشند.

وی افزود: در این نشست مقرر شد شهرداری از فضای شهری خود برای تبلیغات و اطلاع رسانی به مردم استفاده کند و صدا و سیما نیز به شکل پررنگ تری شعار‌ها و پیام‌های مربوط به کرونا را ارائه کند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه داد: کانال‌های پرمخاطب نیز باید پای کار بیایند تا این حساسیت‌ها در جامعه بیشتر شود.

وی گفت: تبلیغاتی که در زمینه کرونا و آگاه سازی مردم صورت می‌گیرد باید حول چهار محور، زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، واکسیناسیون و تهویه مناسب در مکان‌های بسته باشد.

جوادیان زاده با تاکید بر واکسیناسیون حداکثری جامعه افزود: متاسفانه برخی مقاومت‌های اجتماعی در این خصوص وجود دارد که باید مقاومت اجتماعی شکسته شود و مجموعه ظرفیت‌هایی که دستگاه‌ها در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی دارند همسو شود.

وی گفت: شبهاتی که از طرف برخی عنوان می‌شود باید از سوی دستگاه‌های ذیربط پاسخ اقناعی و مناسب به آن‌ها داده شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..