تور گردشگری برای اردکانی‌ها راه اندازی می‌شود

رئیس فراکسیون گردشگری: ایجاد تور گردشگری یک روزه برای اردکانی‌ها جهت بازدید از بخش‌های سه گانه شهرستان اردکان فراهم خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز، دشتی اردکانی به منظور بررسی دغدغه‌های فعالان گردشگری شهرستان اردکان پای درد دل فعالان گردشگری و میراث دوستان این شهرستان نشست.

نماینده مردم اردکان و رئیس فراکسیون گردشگری، زیارت و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باهمکاری و دعوت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردکان مشکلات حوزه گردشگری شهرستان را بررسی کرده و ایجاد تور گردشگری یک روزه برای همشهریان به بخش‌های سه گانه شهرستان یکی از مصوبات جلسه امروز بود.

در این جلسه فعالان گردشگری شهرستان در خصوص چگونگی جذب هرچه بهتر گردشگر، رسیدگی به موزه‌های شهرستان، قنات گردی، گسترش بوم گردی‌ها و استفاده از زبان هنر و سینما برای معرفی ظرفیت گردشگری اردکان با نماینده مردم اردکان بحث و تبادل نظر کردند.

دشتی گفت: شهرستان اردکان دارای موزه‌های فاخری است و ساخت موزه‌های اردکان به دلیل کمبود فضای فیزیکی از دیگر مصوبات این نشست بود.

تسریع در فرآیند ثبت جهانی کاروانسرا‌ها و راه‌اندازی مرکز جهانی صنایع‌دستی و گردشگری در پردیسان اردکان از برنامه‌ها و تصمیمات دیگر این جلسه بود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..