افتتاح ساختمان خیری جامعه القرآن در مهریز

مرکز خیری جامعه القرآن با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در روستای خورمیز علیای مهریز به بهره برداری رسید.

به گزارش یزدی نیوز مسئول جامعه القرآن الکریم کشور در این مراسم گفت: این مرکز به عنوان ظرفیت جدید در شهرستان مهریز در راستای گسترش فعالیت‌های قرآنی گام برمی‌دارد و رسالت آن تعلیم و تعلم و حفظ و تفسیر قرآن کریم است.

حجت الاسلام سید محمد مهدی طباطبایی از ساخت مدرسه قرآنی شهر مهریز در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: مدرسه قرآنی مهریز در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع توسط خیر مهریزی در نظر گرفته شده و امیدواریم ساخت آن توسط خیر به زودی انجام شود.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز هم با اشاره به اهمیت ترویج آموزه‌های دینی در بین مردم و جوانان با گسترش فعالیت‌های اجتماعی و همکاری خیران در سطح شهرستان اظهار داشت: حضور خیران برای کمک در ساخت و توسعه این مراکز برای تربیت دینی جوانان ضروری است.

زارعزاده فرماندار مهریز نیز تصریح کرد: هزینه ساخت این مجموعه در زمینی به وسعت هزار مترمربع و زیربنای ۲۸۰ مترمربع را خانواده مرحوم فهیمه زارع پرداخت کردند.

ابویی مدیر مرکز جامعه القرآن مهریز هم گفت: این ساختمان در چهار کلاس، ظرفیت ۱۰۰ نفر قرآن آموز را داراست و کار‌های تخصصی قرآن کریم ویژه سنین چهار و نیم سال به بالا را بر عهده دارد.

در پایان این مراسم از یکی از خیران خورمیزی به نام حاج مختار زارع قدردانی شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..