ویزیت رایگان بیش از ۶۰ نفر از اهالی روستای همت آباد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از اعزام کاروان سلامت به روستای همت آباد واقع در دهستان بخش مرکزی شهرستان تفت و ویزیت رایگان بیش از ۶۰ نفر از اهالی روستا خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز؛ سید قاسم گلشن اظهار داشت: با هماهنگی‌های قبلی با بخشدار مرکزی این شهرستان و دهیار روستای نصرآباد و دعوت از تیم پزشکی و داوطلبان تیم کاروان سلامت شهرستان متشکل از پزشک، پیراپزشک، تکنسین دارویی و چند نفر از داوطلبان به منظور ارائه خدمات بشردوستانه به صورت کاملا داوطلبانه در روستای همت آباد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: در این طرح بیش از ۶۰ نفر از ساکنان روستا توسط پزشک معاینه و ویزیت رایگان شدند و توسط پیراپزشک خدمات پزشکی شامل اندازه گیری قد و وزن، تست فشارخون و قند خون انجام شد و حدود ۱۰۰ قلم دارو به ارزش کلی بیش از ۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به بیماران نیازمند روستا اهداء گردید.

گلشن افزود: حجت الاسلام والمسلمین گلوردی امام جمعه شهرستان تفت از محل اجرای طرح بازدید به عمل آورده و ضمن ابراز خوشحالی از اجرای طرح کاروان سلامت به روستای محروم همت آباد از تیم پزشکی داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان تفت و دهیار روستا تشکر و قدردانی کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر تفت در پایان گفت: طرح کاروان سلامت از طرح‌های ملی جمعیت هلال احمر است که با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت موثر در بین داوطلبان برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..