تودیع و معارفه مدیران کل حوزه عمرانی استانداری یزد برگزار شد:

۵ مدیرکل جدید در حوزه معاونت استانداری یزد شروع بکار کردند

مراسم تکریم از مدیران سابق و معارفه مدیران جدید حوزه عمرانی استانداری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در سالن کنفرانس مدیریت بحران استانداری برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز" سیدمحمدرضا سیدحسینی "در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش مدیران سابق حوزه عمرانی استانداری اظهار داشت: مدیرانی که در پست های جدید سازمانی منصوب شده اند ، بسیار کوشا ، پیگیر و فعال هستند  و کارنامه درخشانی را در مسئولیت های قبلی خود داشته اند که امیدوارم با استفاده از تجارب گذشته ، در مسئولیت جدید  نیز به خوبی فعالیت کنند .
وی ، واگذاری پروژه های نیمه تمام دولتی به بخش خصوصی را یکی از اولویت های کاری در حوزه عمرانی  دانست وخاطر نشان کرد : ضروری است در سال جاری تعداد زیادی از این پروژه ها به بخش خصوصی واگذار شود و برای طرح هایی که توجیه فنی و اقتصادی ندارند ، نیز تغییر کاربری صورت گیرد .
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود : تعدادی از پروژه ها نیز تکمیل شده اما به دلایلی غیرقابل استفاده مانده اند که باید تعیین تکلیف شوند تا  از اتلاف سرمایه مردم و بیت المال جلوگیری شود.
سیدحسینی ادامه داد : در سالجاری با توجه به ساختار جدید دفاتر فنی و تغییرات صورت گرفته ، مسئله مربوط به حمل و نقل و ترافیک همچنین محیط زیست باید به طور جدی پیگیری شود .
وی در پایان سخنان خود ساماندهی وضعیت شهرداری ها را از دیگر اولویت های حوزه عمرانی دانست و پیگیری جدی در تحقق این مهم را خواستار شد.
گفتنی است در پایان این جلسه از زحمات و تلاش های "محمود شاکری شمسی" فرماندار سابق  یزد ، "هادی مقیمی" مدیر کل سابق دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ، "محمد حسین امامی" مدیرکل مدیریت بحران استانداری ، "سید رضا خادمی "مدیرکل سابق دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ، "رضا یادگاری" مدیرکل سابق دفتر فنی استانداری با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد و مدیران جدید این ادارات کل نیز با دریافت احکام جداگانه ای معرفی شد ند .

بخش نظردهی بسته شده است..