افتتاح نمایشگاه صنعت ساختمان در یزد

نمایشگاه صنعت ساختمان و مصالح و تاسیسات با حضور استاندار در یزد افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوز رئیس سازمان صمت استان یزد گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان یزد همزمان با بحث جهش تولید در فضای اقتصادی و مخصوصا با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم برای رونق بخش ساخت و ساز و مسکن برپا شده است.

محمدرضا علمدار یزدی افزود: تجربه نشان می‌دهد که توجه محلی و بومی با توجه به ظرفیت‌های استانی در گذشته کمتر بوده و نمایشگاه صنعت ساختمان یزد می‌تواند به رونق تولید در حوزه مصالح ساختمانی کمک کرده و توجه مسئولان محلی را به این نکته مهم در سیاستگذاری‌ها جلب کند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه مصالح ساختمانی و تاسیسات ساختمانی، لوله و اتصالات، گرمایشی و سرمایشی با حضور ۵۰شرکت از ۱۰ استان کشور در ۷۰غرفه برپا شده است.

رئیس سازمان صمت با اشاره به اینکه نمایشگاه ویژه متخصصان است اظهار داشت: این نمایشگاه تا ۱۴مهرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ میزبان متخصصان خواهد بود.

علمدار یزدی ادامه داد: بر اساس برنامه دولت جدید در زمینه جهش تولید مسکن در کشور، این نمایشگاه می‌تواند میزبان خوبی برای پیمانکاران ساختمانی و علاقه‌مندان این حوزه باشد.

وی افزود: ۶۰درصد غرفه‌های این نمایشگاه را تولیدکنندگان داخل استان و ۴۰درصد دیگر را تولیدکنندگان استانهای دیگر در اختیار دارند.

این نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های دایمی استان برپا شده و حضور سازمان مسکن و شهرسازی و نظام مهندسی ساختمان در این نمایشگاه از ویژگی‌های این دوره محسوب می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..