اجرای طرح کاروان سلامت در خاتم

طرح کاروان سلامت با هدف ارائه خدمات رایگان پزشکی، دارویی، مامایی و پرستاری از سوی جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم در روستای خوانسار اجرا شد.

به گزارش یزدی نیوز حسین نوید رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت: اجرای طرح کاروان سلامت داوطلبان از برنامه‌های موفق هلال احمر است که از سوی واحد داوطلبان هلال احمر و به همت پزشکان داوطلب و خیران، این طرح درمناطق کم برخوردار اجرا می‌شود.

 

نوید افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس کاروان سلامت به روستای خوانسار اعزام شد و به اهالی منطقه که با توجه به بعد مسافت تا مراکز درمانی از خدمات پزشکی محروم هستند خدمات پزشکی و پیراپزشکی ارائه شد.

 

وی بیان کرد: در این طرح ۸۰ نفر از اهالی روستا، از خدمات رایگان پزشکی، دارویی، پرستاری و مامایی که از سوی خیرین تهیه شده بهره‌مند شدند.

 

نوید ادامه داد: توزیع بسته‌های بهداشتی و ماسک بین خانوار‌های روستا جهت پیشگیری از ویروس کرونا از دیگر برنامه‌های این کاروان سلامت بود.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان از تمام داوطلبان و کادر پزشکی، پرستاری و تکنسین دارویی که در این طرح همکاری دارند تقدیر کرد و گفت: سعی داریم خدماتی که باعث ارتقا سلامت و حمایت از افراد کم برخوردار می‌شود را توسعه دهیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..