تجلیل از برترین‌های بسیج در جشنواره مالک اشتر میبد

جشنواره مالک اشتر میبد به همت ناحیه مقاومت بسیج و دبیرخانه این جشنواره در مصلی آیت الله اعرافی میبد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد گفت: اولویت سپاه شایسته سالاری است.

سرهنگ دوم هادی برزگر با بیان اینکه این جشنواره هرساله به تجلیل از بهترین‌های بسیج درسطح فرماندهان، شورا‌ها حوزه‌های مقاومت بسیج، فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای شورای پایگاه‌ها و فعالیت بسیج می‌پردازد گفت: نیرو‌هایی که به صورت شبانه روزی در ایام کرونا و در طرح رزمایش کمک‌های مومنانه و طرح واکسیناسیون سردارسلیمانی تلاش داشتند تجلیل شدند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد افزود: این حرکت‌ها و سیاست‌ها چراغ راهی برای آینده بسیج درسال جاری خواهد بود.

برزگر تصریح کرد: امروز ۱۵۰ نفر از بسیجیان که در پایگاه‌های مقاومت و محلات در بخش‌های عملیاتی، دفاعی، امنیتی، محرومیت زدایی، رزمایش‌های کمک مومنانه، گشت‌های محله محور، شبکه تربیتی صالحین و اردو‌های جهادی درسال گذشته فعالیت داشتند تجلیل شدند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۳ نفر هم به جشنواره استانی راه یافتند.

حجت الاسلام کریم بیکی نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان نیز در این مراسم گفت: شما بسیجیان نمونه بارز مردان هستید که هشت سال دفاع مقدس را به پیروزی رساندند.

وی با اشاره به جایگاه نیرو‌های مسلح به ویژه افسران جنگ نرم گفت: نیرو‌های نظامی و مسلح ما باید درکلام امیرالمومنین علی (ع) سنجیده شود.

حجت الاسلام کریم بیکی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح منهای خدا هیچ است تصریح کرد: اگر در دفاع مقدس جوانان و نوجوانان ما حماسه آفریدند به خاطر ایمان عمیق شان به ائمه معصومین و خدا بود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..