استفاده از ظرفیت نخبگان، رویکرد دولت سیزدهم در یزد

استاندار جدید یزد: دولت در یزد قانونگرا، دارای شفافیت مالی و جدیت در عمل خواهد بود.

به گزارش یزدی نیوز، مهران فاطمی در مراسم معارفه خود بعنوان استاندار جدید یزد گفت: کار خود را با نیت خالص الهی و خدمت با همه توان به مردم آغاز می‌کنم. زمان به سرعت می‌گذرد و ایام سریع به پایان می‌رسد، این زمان متعلق به مردم عزیز است و بنده لحظه معارفه را با نگاه به لحظه تودیع می‌نگرم.استفاده از ظرفیت نخبگان، رویکرد دولت سیزدهم در یزد
وی افزود: دولت مردمی در استان یزد با مردم حرف زده و مسائل و مشکلات را با شهروندان در میان می‌گذارد. از مردم نیز برای این مشکلات کمک می‌خواهد و مردم در فکر و نظر و عمل، همکاران و همیاران دولت خواهند بود.
استاندار یزد تصریح کرد: دولت سیزدهم در یزد اشتباهات احتمالی خود را می‌پذیرد و بدون تکلف و صادقانه عذرخواهی خواهد کرد و همواره گزارش صادقانه‌ای به مردم ارائه می‌دهد.
وی ادامه داد: دولت در یزد پشت گرم به مردم خواهد بود و مردم نیز به دولت مردمی و برخواسته از خودشان دلگرم شده و یاس و نامیدی جای خود را به وحدت و نشاط و انسجام می‌دهد.
فاطمی اظهار داشت: با دریافت‌های نجومی و هزینه‌های نابجا به شدت مخالفیم و نظارت و برخورد قاطعی با این مساله خواهیم کرد. زمینه‌های به وجود آمدن فساد را از بین برده و منافع شخصی و گروهی را بر منافع مردم مقدم نمی‌شماریم.
وی تأکید کرد که دولت مردمی در یزد با انسجام و یکپارچگی در حرف و در عمل با هماهنگی با سایر بخش‌های وظایف خود را با اقتدار انجام داده و شهروندان هرگز وادادگی و رها شدن کار‌ها و امور را احساس نخواهند کرد.
استاندار یزد با تأکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان گفت: دولت در یزد قانونگرا و دارای شفافیت و انضباط مالی و جدیت در عمل خواهد بود، احساس انسداد در بکارگیری مدیران برداشته شده و با استفاده از تجربه پیشکسوتان و بزرگان، فرصت خدمت گزاری را به نخبگان و جوانان زبده خواهد داد.
فاطمی درباره اولویت‌های استان یزد خاطرنشان ساخت: ترویج و تقویت فرهنگ دینی و مذهبی، مدیریت جامع مقابله با کرونا و تکمیل واکسیناسیون، پیگیری جدی ابرطرح‌های آبی استان تا رسیدن به نتیجه، توجه به حل مشکلات معیشتی مردم، رفع موانع تولید و حمایت از تولید، تلاش برای اشتغالزایی، حفظ و مرمت آثار تاریخی و میراثی و توسعه جدی گردشگری با رعایت جدی پیوست‌های فرهنگی ، حل مشکل مسکن و سهولت ازدواج، توجه به اقتصاد دانش بنیان و مساله مهم فرهنگ و هنر از اولویت‌های دولت در یزد خواهد بود.
وی افزود: نگاه ما به تولیدکنندگان عزیز ، نگاه به جهادگران و ایثارگران جبهه‌های اقتصادی است و همه توان خود را برای پشتیبانی و رفع موانع تولید بکار خواهیم بست.
استاندار یزد از تعامل با علما و نمایندگان مجلس و نخبگان و کارآفرینان و استفاده حداکثری از همه سلایق با نگاه مبنی بر عدالت به همه شهرستان‌ها به عنوان ویژگی دولت در یزد یاد کرد و ادامه داد: با بستر‌های فسادزا با قاطعیت برخورد و از مدیران اندیشمند و انقلابی استفاده می‌کنیم.
فاطمی تصریح کرد: برنامه‌های خود را در راستای سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی و با نگاه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب دنبال کرده تا ان شاء الله شاهد تحول و توسعه کمی و کیفی استان باشیم و یزد را به الگوی مدیریت عقلانی و جهادی و انقلابی و عملگرا برای سایر استان‌ها مبدل کنیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..