استاندار سابق یزد مطرح کرد؛

مدیران یزد تا آخرین لحظه مدیریت در تلاش برای حل مسائل استان

استاندار سابق یزد گفت: مدیران یزد همواره تا آخرین لحظه فعالیت خود در تلاش برای حل مسائل استان هستند و تغییر مدیریت‌ها خللی در فعالیت آنها ایجاد نمی‌کند.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی طالبی،  در مراسم تودیع و معارفه استاندار یزد که با حضور وزیر کشور برگزار شد، با ابراز خرسندی از توجه و قدرشناسی مردم یزد اظهار داشت: نزدیک به سه سال عهده دار مسئولیت استانداری یزد بودم و از همه کسانی که در این مدت کمک و اعتماد کردند، قدردانی می کنم.

وی ضمن قدردانی از تشکل‌های مردم نهاد، منتقدان، مدیران و کارشناسان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نمایندگان مردم یزد در مجلس، ائمه جمعه شهرستان‌های استان و مردم استان یزد، افزود: اداره استان بر اساس راهبردهای مشخص و مدون انجام شد و ارتقا شاخص‌های مثل مشارکت، قانون گرایی و تلاش برای اجرای برنامه های توسعه ای استان در این مدت در دستور کار ما بود.

طالبی ادامه داد: در این مدت جایگاه استانداری را در نظام ارزیابی وزارت کشور از رتبه ۱۲ به رتبه ششم رساندیم.

استاندار سابق یزد عنوان کرد: در حوزه گردشگری اتفاقات بسیار خوبی رخ داد و توسعه تفرجگاه‌های گردشگری، ایجاد جاده های سلامت و بسیاری اتفاقات دیگر در این حوزه رقم خورد که امیدواریم با طرح‌های آماده کلنگ زنی، شاهد توسعه بیشتر حوزه گردشگری در یزد باشیم.

وی، افتتاح خط انتقال آب خلیج فارس را یکی از افتخارات دوران مدیریت خود دانست و گفت: تفاهمنامه ای بین استانداری و محیط زیست برای اولین بار در کشور به منظور ساماندهی پسماندهای فاضلاب منعقد شد.

طالبی ادامه داد: در حوزه زیربنایی ۸۰ درصد پروژه های عمرانی را در شرایط سخت اعتباری به اتمام رساندیم که از آن جمله می توان به پروژه راه آهن یزد – اقلید، گازرسانی به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار اشاره کرد و برخی بیمارستان‌ها، پایانه کاشی و سرامیک و …. آماده بهره‌برداری هستند.

وی عنوان کرد: در حوزه طرح اقدام ملی مسکن، برای تمام متقاضیان زمین و زیرساخت فراهم شد و یزد در این زمینه به یک الگو در کشور تبدیل شد.

استاندار سابق یزد همچنین به تشریح سایر فعالیت‌های انجام شده در طول دوره استانداری خود پرداخت و از مهمترین اقدامات در حوزه بهداشت و درمان به ایجاد اولین بیمارستان بحران کشور در یزد، تجهیز همه بیمارستان‌ها در دوران کرونا به دستگاه‌های اکسیژن ساز به کمک بخش خصوصی، تسریع واکسیناسیون با ایجاد مراکز تجمیعی اشاره کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: استاندار جدید یزد بتواند این استان را در ماه‌ها و سال‌های آینده به شرایط بهتری برساند و شاهد رشد و توسعه بیش از پیش استان باشیم.

طالبی تاکید کرد: با پشتکاری که در میان مدیران استان وجود داشت، تا آخرین لحظه با جدیت به رسیدگی به امور استان و مردم انجام و همه این همراهی‌ها موجب شد که امروز بتوانیم کارنامه خوبی به مردم یزد ارائه دهیم.

در این مراسم از تلاش‌های محمدعلی طالبی تقدیر و مهران فاطمی به عنوان استاندار یزد معرفی شد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..