همکاری صداوسیما با پارک علم و فناوری یزد

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد و رئیس پارک علم و فناوری یزد با امضای تفاهم نامه‌ای مسیر همکاری‌های بیشتر دو نهاد را فراهم کردند.

به گزارش یزدی نیوز، مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد در مراسم امضای این تفاهم نامه از پارک علم و فناوری به عنوان یکی از نقاط درخشان و گنجینه‌های استان یاد کرد و گفت: این گنجینه با نقش آفرینی جوانان خوش فکر و خلاق در حوزه‌های مختلف همیشه درخشان است.

پهلوانیان با اشاره به اینکه امروز نجات کشور با اتکا به دانش و توانایی علمی جوانان امکان پذیر است، افزود: صدا و سیمای مرکز یزد آمادگی دارد با برنامه ریزی درست به معرفی این توانمندی‌ها بپردازد.

وی با تاکید بر معرفی فناوران و فناوری‌های نو در حوزه‌های مختلف علمی استان تصریح کرد: صدا و سیما آمادگی دارد از ظرفیت پارک علم و فناوری در حوزه‌های تولید محتوا، تولید اثر و حوزه فنی استفاده کند.

رئیس پارک علم و فناوری یزد هم با اشاره به سوابق همکاری صدا و سیما و پارک علم و فناوری گفت: این سوابق نشان می‌دهد معرفی توانمندی‌های جوانان دانش بنیان هم باعث تقویت روحیه آنان و هم باعث الگو پذیری سایر جوانان خوش فکر جامعه از آن‌ها شده است.

لطفی با بیان اینکه تفاهم نامه همکاری بین دو نهاد علمی و رسانه‌ای استان دوطرفه خواهد بود، ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه توانمندی‌های جوانان عضو شرکت‌های دانش بنیان از طریق رسانه ملی به جامعه معرفی می‌شود و جوانان خوش فکر دانش بنیان این پارک نیز می‌توانند صدا و سیما را در ساخت برنامه‌های جذاب و مخاطب پسند یاری کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..