تجهیز ناوگان گردشگری استان یزد به خودروهای روز دنیا

استان یزد یکی از قطب های سه گانه گردشگری کشور و جایگاه حمل و نقل در این عرصه بسیار مهم است.

به گزارش یزدی نیوز،طی جلسه ای با حضور معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، جمعی از متولیان گردشگری استان، مسئولان انتظامی و مسئولان شرکت پارس خودرو، از خودروهای جدید گردشگری استان رونمایی شد.

در ابتدای جلسه مسئولان شرکت پارس خودرو به معرفی خودروهای جدید و مناسب برای گردشگری استان پرداختند و نکات فنی این موضوع را برای مدعوین توضیح دادند.

معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، با اشاره به این مطلب که استان یزد یکی از قطب های سه گانه گردشگری کشور است، به توضیح اهمیت جایگاه حمل و نقل در این عرصه پرداخت.

محمدرضا نصیری در ادامه پتانسیل جدید صنعت گردشگری استان را مبحث کمپ های کویرنوردی بیان نمود و افزود: ویژگی طبیعی استان جاذبه ای خاص برای گردشگران به حساب می آید، چرا که با طی مسافتی کمتر از پنجاه کیلومتر در استان، یک گردشگر می تواند از آب و هوای کویری به آب و هوای کوهستانی برسد که این شرایط خاص وابسته به فراهم نمودن ناوگان حمل و نقل مناسب می باشد.

وی با اشاره به مسئله تاکسی گردشگری، استان یزد را پیشرو در این زمینه معرفی کرده و گفت: هم اکنون دیگر استان های کشور در این عرصه چشم به استان  یزد دارند، لذا باید در زمینه حمل و نقل، تاکسی گردشگری استان نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در پایان جلسه معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی این اداره کل پیشنهاد نمود که خودروهای شرکت پارس خودرو با تخفیف و تسهیلات ویژه در اختیار بخش گردشگری استان قرار گیرد، که این پیشنهاد مورد استقبال مسئولان پارس خودرو قرار گرفت و مقرر گردید این خودروها با شرایط فروش ویژه در اختیار متولیان گردشگری استان قرار گیرد./م۰

باشگاه خبرنگاران جوان

بخش نظردهی بسته شده است..