مساله آب در رأس برنامه‌های استاندار جدید

استاندار یزد گفت: حل مساله آب اولویت اول استان قرار دارد و سرانجام توسط دولت انقلابی حل می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، مهران فاطمی در دیدار با نماینده یزد و اشکذر با اشاره به نگاه رنگین کمانی به همه اقشار جامعه گفت: دولت سیزدهم دولت مردمی است و همه مردم مد نظر هستند و این مسئله همواره به عنوان راهنمای راه ما خواهد بود.

وی از تدوین برنامه‌ای درباره چالش ها، قابلیت‌ها و راهکار‌ها خبر داد و افزود: هشت مورد طرح جدی و اساسی برای استان داریم که هیچ وقت نباید گم شود و در رأس این طرح‌ها مساله آب قرار دارد.

فاطمی ادامه داد: از ۱۲ سال قبل کلمه آب اصلی‌ترین کلیدواژه نمایندگان استان بوده که این موضوع را در دولت آقای رئیسی محقق خواهیم کرد و حل مسئله آب به عنوان افتخار ماندگار، دولت انقلابی در یزد سالیان سال خواهد ماند.

استاندار جدید یزد با اشاره به برنامه ریزی برای جذب گردشگر در استان اظهار داشت: امیدواریم با انجام واکسیناسیون و اجرای سیاست‌های جدید برای بحث گردشگری بعد از دو سال شاهد رونق این صنعت باشیم.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان گفت: کار‌های ملموس و قابل مشاهده‌ای را انجام خواهیم داد و در هر شهرستان اتفاق خوبی را شاهد خواهیم بود. البته برنامه‌های ریشه‌ای را داریم، ولی دو تا سه سال طول می‌کشد تا به نتیجه برسند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..