جشن روزه اولی‌ها در یزد برگزار می‌شود

no-thumbs

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن روزه‌ اولی‌ها در یزد خبر داد و گفت: این جشن برای سومین بار در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا دشتی اظهار داشت: سومین جشن روزه اولی‌ها به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در یزد برگزار می‌شود.

وی  تصریح کرد : دختران ۹ ساله و پسران ۱۵ ساله که امسال به سن تکلیف رسیده‌اند و روزه بر آنها واجب شده، مهمانان اصلی این جشن باشکوه هستند.

دشتی با بیان اینکه این جشن با هدف ساختن یک خاطره ماندگار برای روزه اولی‌ها همچنین ایجاد شوق و علاقه بیشتر به ادای این فریضه الهی برگزار می‌شود، گفت : در این مراسم روزه اولی‌ها در واقع نزدیک‌تر شدن خود به خدای متعال و بهره‌مندی از فیوضات این ماه مبارک را جشن می‌گیرند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد یادآور شد: این جشن در روز یک‌شنبه ۱۶ خرداد بعد از نماز مغرب و عشا در سالن وحدت یزد برگزار می‌شود.

وی از همه دختران و پسرانی که امسال به سن تکلیف رسیده و برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان امسال روزه می‌گیرند، دعوت کرد تا در این جشن باشکوه شرکت کنند.

دشتی خاطر نشان ساخت : آموزش و پرورش نیز در برگزاری این جشن با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد همکاری داشته و نسبت به اطلاع‌رسانی برگزاری این جشن در مدارس اقدام کرده است.

وی همچنین اظهار داشت: در این جشن که با برگزاری مراسمی شاد همراه است، به ۱۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان در مراسم به قید قرعه سفر مشهد مقدس هدیه می‌شود.

بخش نظردهی بسته شده است..