آغاز دومین دوره لیگ تندرستی استان یزد از دوم مهرماه

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد بر مشارکت همه دستگاه‌ها در اجرای هرچه بهتر لیگ تندرستی تاکید کرد و گفت: تلاش همگانی برای مشارکت بالای عموم مردم استان یزد در لیگ تندرستی ضروری است.

«مسعود شریعتی» در نشست هماهنگی لیگ تندرستی که با حضور جمعی از مسئولین و نمایندگان دستگاه های اجرایی و ورزشی استان برگزار شد، گفت: دومین دوره لیگ سراسری تندرستی از دوم مهرماه اجرایی می‌شود و لازم است تا همه دست‌اندرکاران تلاش کنند تا حضوری گسترده و پرشور در این لیگ داشته باشیم و بتوانیم عنوان خوبی را کسب کنیم.

وی افزود: هدف اصلی از این لیگ ایجاد گفتمان ورزش در بین اقشار مختلف مردم و ترغیب به ورزش کردن است که باید با برنامه ریزی و ایجاد انگیزه فضای مناسبی برای عموم مردم فراهم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در ادامه خاطرنشان کرد: این لیگ در راستای سلامتی و تندرستی مردم برگزار می‌شود و هر چه رقابت فشرده‌تر باشد، ما جامعه‌ای سالم‌تر و بانشاط‌تر و همراه با تندرستی و سلامت بیشتر خواهیم داشت و مردم زندگی بهتری را تجربه خواهند کرد.

شریعتی اظهار کرد: البته مشکلاتی نیز بوده که سال قبل موجب عدم بارگذاری برخی فیلم های ورزش بوده که باید با هماهنگی با فدراسیون و طرح این مسائل، راه‌حل‌های مناسب اتخاذ شود.

این مسئول تصریح کرد: شرکت کنندگان در لیگ تندرستی با عضویت در سایت IRANTANDOROSTI.IR به منظور آشنایی با برنامه تمرینی، انجام تمرینات روزانه با الگوی تمرینات سایت و ضبط ۳۰ ثانیه‌ای از تمرینات انجام گرفته، مراجعه مجدد به سایت و تکمیل فرم اطلاعات مورد نیاز و بارگذاری ویدیو در سایت و دریافت تاییدیه ارسال، می‌توانند در این لیگ شرکت کنند.

به گزارش یزدی نیوز و  به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، در این نشست در خصوص آیین‌نامه لیگ تندرستی و چگونگی اجرای آن و مشارکت بالای ادارات ، نهادها و همچنین اطلاع رسانی دقیق برای ترغیب عموم مردم به شرکت در این لیگ بحث و تبادل نظر شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..