به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی برگزار می‌شود؛

برپایی روضه نمایشی «نوای دل» در یزد/برگزاری یادواره سردار سلیمانی

معاون فرهنگی شهردار یزد از برگزاری نمایش عاشورایی «نوای دل» به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی خبر داد و گفت: این برنامه تلفیق روضه و نمایش و متفاوت با سایر برنامه‌های نمایشی است.

عباس ملازینلی  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از سلحشوری‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس از اجرای برنامه‌های متعدد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به همین مناسبت خبر داد و اظهار داشت: از جمله این برنامه ها می‌توان به همکاری در برگزاری یادواره شهدا در محلات مختلف شهر، برنامه تلویزیونی «قصه عشق»، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت، ویژه برنامه نمایشی عاشورایی نوای دل و ده‌ها عنوان برنامه دیگر اشاره کرد.

وی افزود: ویژه برنامه نمایش عاشورایی «نوای دل» به کارگردانی کاظم کاظمیان به مناسبت اربعین حسینی به مدت ۱۰ شب در کانون رسالت واقع در آزادشهر و با همکاری کانون فرهنگی هنری تربیتی رسالت و گروه هنری پیام برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: در این ویژه برنامه، روضه نمایشی به صورت متفاوت برگرفته از نوای گرم مداحان اهل بیت (ع) محمود کریمی، زنده یاد حسین سعادتمند، قاسم پرهیزگار و حسین میرشریف با حضور جمعی از هنرآموزان کانون اجرا می شود.

ملازینلی همچنین از برگزاری یادواره‌ها و یادمان‌های مختلف خبر داد و عنوان کرد: در این ایام یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی، یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید نواب صفوی، یادواره شهدای محله کوچه بیوک، یادمان شهدای پایگاه مقاومت ابوذر و یادواره شهدای کوی امام حسین (ع) در شهرک بهاران با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

وی از دیگر برنامه ها ی هفته دفاع مقدس به برگزاری برنامه زنده تلویزیونی «قصه عشق» در باغ موزه دفاع مقدس با حضور مهمانان کشوری همچنین ویژه برنامه اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و نکوداشت مقام شامخ شهدای فرهنگی یزد با مشارکت مجمع فرهنگیان ایثارگر اشاره کرد و افزود: این برنامه با حضور فرهنگیان جانباز، آزاده، ایثارگر و شاهد دفاع مقدس با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان سپاه الغدیر استان یزد در مدرسه ایرانشهر برگزار می شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..