انجام پرواز‌های فرودگاه یزد طبق ساعت رسمی کشور

مدیرکل فرودگاه‌های بین‌المللی شهید صدوقی یزد گفت: پرواز‌های فرودگاه یزد در روز ۳۱ شهریور طبق ساعت مندرج در بلیت مسافران انجام می‌شود.

عباس محمدی با اشاره به تغییر ساعت رسمی کشور  گفت: پرواز‌های فرودگاه یزد با تغییر ساعت رسمی کشور در روز ۳۱ شهریور طبق ساعت مندرج در بلیت مسافران انجام می‌شود.

وی افزود: مسافران هوایی باید ساعت خودشان را با ساعت رسمی کشور تنظیم کنند، زیرا پرواز‌ها بر اساس ساعت مندرج در بلیت مسافران که منطبق با ساعت رسمی کشور است، صورت خواهد گرفت و به مسافران توصیه می‌شود یک ساعت زودتر از زمان پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند.

مدیرکل فرودگاه‌های بین المللی شهید صدوقی درباره احتمال اشتباه مسافران در ساعت‌های پرواز ۲۳ و ۲۴ امشب گفت: فرودگاه یزد در این ساعت‌ها پروازی نخواهد داشت و بر این اساس مشکلی به وجود نمی‌آید، اما در سایر فرودگاه‌ها هم توضیحات لازم داده شده تا مسافران دچار اشتباه نشوند.

گفتنی است طبق قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب ۱۳۸۶ مجلس شورای اسلامی، ساعت رسمی هر سال در ساعت ۲۴ روز اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می‌شود و ساعت ۲۴ روز ۳۰ شهریور به حالت سابق برگردانده می‌شود

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..