میبد در لیست شهرهای نمونه گردشگری

به گزارش یزدی نیوز،مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اظهار کرد:قرارگرفتن شهرستان میبد در لیست شهرهای نمونه گردشگری خود امتیاز بزرگ و حمایت معنوی است که دولت در این راستا داشته است .

محمد مهدی شرافت تعیین شهرهای نمونه گردشگری را یک امتیاز به شهرهای واجدالشرایط خواند و افزود:این مصوبه هیئت وزیران در واقع ارزش نهادن به ظرفیت های گردشگری این شهرهاست .
وی با بیان اینکه شهرستان میبد بعنوان یکی از شهرهای پیشتاز در میان شهرهای نمونه گردشگری است گفت :قرار است طرح ساماندهی ویژه گردشگری در میبد به اجرا در بیاید که خود امتیاز برتر نسبت به شهرهای دیگر است .
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان افزود: تلاش خواهیم کرد شهرستان میبد مصداق عملی شهرنمونه گردشگری در کشور باشد .
شرافت در ادامه با بازدید از گرمابه سنتی محله یخدان میبد گفت :گرمابه سنتی یخدان میبد به نوعی نقطه آغازی در استان است که امیدواریم بعنوان الگویی در استان و یکی از جاذبه های گردشگری باشد .
وی همچنین با اشاره به پروژه هتل پنج ستاره در میبد گفت:تلاش داریم با همکاری فرمانداری و وظیفه ای که میراث در این راستا دارد این پروژه فعال و در سال ۹۶ به بهره برداری برسد .
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..