راه اندازی کارگاه تأسیسات مکانیکی در خاتم

رئیس آموزشکده فنی کشاورزی امین خاتم از راه اندازی مجهز‌ترین کارگاه تأسیسات مکانیکی در این آموزشکده خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، محمودی گفت: رشته مهندسی تاسیسات مکانیکی یکی از بروز‌ترین رشته‌های مهندسی است که کاربرد وسیعی در تمام بخش‌های صنعتی جهان امروز دارد و نقشی شایسته در توسعه و پیشرفت دانش و فناوری ایفا می‌کند.

 

وی افزود: وجود دو رشته مهندسی تاسیسات مکانیکی و گاز رسانی در این آموزشکده و نیاز این مرکز به کارگاه‌های آموزشی باعث شد با هماهنگی انجام شده با دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و استان اقدام به راه اندازی این کارگاه آموزشی کنیم و خوشبختانه اولین تجهیزات به این کارگاه آموزشی به آموزشکده رسید و در چند روز آینده سایر تجهیزات و دستگاه‌ها به کارگاه وارد می‌شود.

 

محمودی اظهارداشت: امیدواریم با رسیدن مرحله دوم و سوم تجهیزات طی چند روز آینده یکی از مجهزترین و بروز‌ترین کارگاه‌های تاسیسات مکانیکی در استان راه اندازی کنیم.

 

رئیس آموزشکده فنی کشاورزی امین خاتم ادامه داد: کارگاه تأسیسات مکانیکی و همچنین تاسیسات حرارتی و برودتی در این آموزشکده این فرصت را برای دانشجویان و علاقه‌مندان بوجود می‌آورد که با توجه به نیاز‌های روز بازار کار و صنعت تأسیسات با قطعات و تجهیزات مربوطه آشنا شده و گامی در راستای کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای بردارند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..