تکریم و معارفه شهردار شهر جهانی یزد

در مراسمی از خدمات جمال الدین عزیزی شهردار سابق یزد قدردانی و با حکم وزیر کشور، ابوالقاسم محی الدینی بعنوان شهردار شهر جهانی یزد معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوز استاندار یزد در مراسم تکریم و معارفه شهردار جهانی شهر یزد گفت: توسعه اقتصاد دانش بنیان و فناوری به همراه گردشگری از اولویت‌های مهم استان است که به صورت جدی دنبال می‌شود و شهرداری یزد می‌تواند در زمینه شتاب بخشی به این اولویت‌ها بسترساز باشد.

طالبی در خصوص جاذبه‌های گردشگری، اماکن تاریخی و ثبت بافت تاریخی شهر یزد نیز افزود: توسعه گردشگری هم از محور‌های اصلی استان است و شورای پنجم فعالیت‌های خوبی را در این زمینه انجام داد که شایسته قدردانی است.

وی در خصوص انتخاب شهردار یزد از سوی شورای ششم این شهر افزود: اعضای شورا با نگاه درون استانی گزینه خوبی را برای شهرداری یزد انتخاب کردند و کارنامه شهردار فعلی در سمت‌های قبلی مبین این موضوع است.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد و نماینده شهرستان‌های یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: شورایی که سیاسی کاری را در پیش گیرد به موفقیت دست نمی‌یابد و خدمت به مردم ملاک عمل اعضای شورا‌ها و هر دستگاه دیگری است و در زمینه خدمت رسانی کوتاهی نشود.

جوکار افزود: در دستور کار کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها مجلس شورای اسلامی یک لایحه جامع برای پیش بینی درآمد پایدار شهرداری‌ها در نظر گرفته شده است و اگر به نتیجه برسد وضعیت در آمد شهرداری‌ها بهتر می‌شود.

ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد نیز در این مراسم با اشاره به رویکرد جدید شهرداری یزد در دوره جدید گفت: خدمت به مردم مهمترین و بالاترین انگیزه من در این مسئولیت است و سعی دارم در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنم و امیدوارم بتوانیم با همکاری دستگاه‌های مختلف در این زمینه گام‌های مثبتی برداریم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..