ظرفیت تولید اکسیژن در بیمارستان میبد افزایش یافت

به دنبال انتقال دومین دستگاه اکسیژن‌ساز به بیمارستان میبد، ظرفیت تولید اکسیژن در این مرکز درمانی به ۱۲۰۰ لیتر در ثانیه افزایش یافت.

«حسین فلاح» فرماندار میبد گفت: با توجه به شرایط پیش آمده از شیوع کرونا و به منظور رفاه حال بیماران، تاکنون دو دستگاه اکسیژن‌ساز برای بیمارستان میبد خریداری شده که دستگاه اول به همت خیرین جهت جبران کمبود تجهیزات بیمارستانی در شهرستان خریداری و نصب شده است.

وی افزود: خریداری دستگاه دوم نیز به دنبال افتتاح ساختمان جدید این واحد درمانی مطرح شد که با رایزنی‌ دفتر امام جمعه شهرستان و پیگیری فرمانداری و بیمارستان تامین و به شهرستان منتقل شده است و امیدواریم در شرایط حاد کرونایی به کمک بیماران بیاید.

دکتر «محمدهادی فرحزادی» رئیس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد هم گفت: با اضافه شدن ۱۲۰ تخت به تخت‌های بیمارستان و با توجه به شرایط کرونایی که در حال حاضر در شهرستان وجود دارد، اضافه شدن این دستگاه اکسیژن‌ساز احساس می‌شد تا در آینده مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.

وی افزود: دستگاه اکسیژن‌ساز دوم نیز همانند دستگاه اول دارای ظرفیت ۶۰۰ لیتر در ثانیه است و طی روزهای آتی نصب خواهد شد.

فرحزادی بیان کرد: با اضافه شدن این دو دستگاه، ظرفیت تولید اکسیژن در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد به ۱۲۰۰ لیتر در ثانیه رسیده و در کنار آن‌ نیز یک مخزن اکسیژن برای ذخیره وجود دارد تا دیگر مشکل کمبود اکسیژن در این مرکز درمانی را شاهد نباشیم.

یاداور می‌شود؛ این دستگاه اکسیژن‌ساز با تعرفه دولتی دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری شده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..