ویژه برنامه «عصر سینما، تئاتر ابرکوه» برگزار شد

هنرمندان حوزه سینما و تئاتر ابرکوه در ویژه برنامه‌ «عصر سینما، تئاتر ابرکوه» با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تجلیل شدند.

«اسماعیل اخلاقی» در حاشیه این مراسم که با تجلیل از عوامل نمایش مذهبی «ردای سرخ خورشید» و نماهنگ «مرثیه آب» برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نمایش «ردای سرخ خورشید» کاری از گروه نمایشی شاخ نبات، به کارگردانی «سعید اکرمی» با همکاری انجمن نمایش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام محرم به مدت چهار شب به روی صحنه رفت.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی ابرکوه خاطرنشان کرد: نماهنگ «مرثیه آب» نیز به تهیه کنندگی «محمد حسین برزگری» عضو هیئت امناء کانون عترت مسجد موسی بن جعفر(ع)، با کارگردانی «عباس عارفی» و آهنگ سازی «فرزاد علی پناه»، ویژه ایام محرم آماده و از شبکه‌های مختلف تلویزیونی و شبکه‌های اجتماعی پخش شد.

اخلاقی با تأکید بر اینکه شهرستان ابرکوه دارای استعدادهای بسیار قوی و توانمند در زمینه هنرهای نمایشی است، ادامه داد: سینما و تئاتر ابرکوه که رو به پیشرفت دارد باید مورد حمایت و توجه مسئولین قرار گرفته تا بتواند بعد از این در عرصه ملی حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

وی گسترش فضاهای آموزشی در شهرستان را یکی از راه‌های دستیابی به اقتصاد فرهنگ و پرورش و توسعه هنر اصیل در جامعه دانست و افزود: همکاری و تعامل مناسب دستگاه های مختلف اجرایی شهرستان به ویژه دستگاه‌های فرهنگی می‌تواند علاوه بر توسعه فرهنگی و هنری، در کاهش مشکلات، معضلات و آسیب های اجتماعی که این روزها همگام با پیشرفت تکنولوژی به‌روزرسانی می‌شود، تأثیر بسزایی داشته باشد.

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..