بازگشت به زندگی پس از حادثه هولناک

یک راننده نیسان پس از بارگیری شن در شرکت شن و ماسه، در یک لحظه غافلگیری به زیر چرخ‌های لودر رفت و با وضعیت وخیمی توسط اورژانس ۱۱۵ به اتاق عمل بیمارستان شهید دکتر رهنمون منتقل شد.

به گزارش یسزدی نیوز سرپرستار اتاق عمل گفت: راننده نیسان که از ناحیه قفسه سینه زیر چرخ‌های لودر رفته و آسیب دیده بود با وضعیت وخیم و خونریزی وسیع به اتاق عمل رسید.

 

ایزدنیا ادامه داد: پزشکان بلافاصله با عمل لاپاراتومی و برداشتن طحال، یک کلیه وی و جراحی قفسه سینه، از خونریزی بیمار جلوگیری کردند. او چندین مرتبه مورد جراحی قرار گرفت و عمل‌های لاپاراتومی، اسپلنکتومی، توراکوتومی و نفرکتومی سبب پایداری وضعیت حالش شد.

 

وی افزود: در حالت عادی، این مصدوم شانسی برای زندگی مجدد نداشت، لیکن با سرعت عمل کادر درمان اورژانس، پزشکان و پرستاران، فرصت دوباره‌ای برای زندگی به راننده نیسان اهدا شد.

 

ایزدنیا تصریح کرد: مصدوم پس از دریافت خون فراوان و چندین مرحله اعمال جراحی ترمیمی، به زندگی دوباره بازگردانده شد تا جنود خداوند با دستان پر مهر خود، پدر خانواده را جان دوباره‌ای بخشیده باشند و پس از ۳۶ روز از آی سی یو به بخش جراحی عمومی منتقل گردد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..