افتتاح دو پروژه بزرگ ورزشی در شهرستان میبد

با حضور استاندار یزد، مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین استان یزد و شهرستان میبددو پروژه بزرگ ورزشی در شهرستان میبد افتتاح شد.

 

دو پروژه ورزشی که با مشارکت خیرین و اعتبارات دولتی هزینه شده بود در شهرستان میبد مورد بهره برداری قرار گرفت.

《علیرضا اعرافی 》امام جمعه شهرستان میبد درآیین افتتاح دو طرح ورزشی ضمن تقدیر از خیرین و مسئولان گفت: ورزش امروزه یکی از اساسی ترین نیازهای جوانان است که باید برای نسل جوان امروز این نیاز به درستی رفع گردد.

وی با بیان اینکه استان یزد وشهرستان میبد باید در همه امورات سرآمد باشند افزود:در حوزه ورزش با تمام کارهای انجام گرفته هنوز، بسیار کار انجام نشده باقی است که باید در حوزه ورزش بانوان و دختران زیر ساخت های مناسب فراهم گردد.

مدیر حوزه های علمیه کشور ضمن تشویق جوانان به برنامه ها و رشته های ورزشی اظهار داشت:جوانان یزدی و میبدی باید در همه قلمروهای ورزشی نهایت تلاش و پشتکار خود را نشان دهند تا انسانهای درجه یک و تیم های رتبه بالای ورزشی را به کشور معرفی کنیم.

امام جمعه شهرستان میبد با قرار دادن بخشی از سهم امام به پروژه های ورزشی گفت:دین و فرهنگ برای ورزش ارزش قائل است و ورزش عمومی و همگانی بیش از بیش باید ترویج داده شود تا قهرمانان ورزشی در رشته های مختلف تربیت کنیم.

《محمد علی طالبی》استاندار یزد در این مراسم با قدردانی از مشارکت خیرین و مسئولین گفت:عمده ترین دغدغه و محور فعالیت های عمرانی ایجاد فضاهای ورزشی در استان یزد بوده است که افتتاح و بهره برداری مکان های ورزشی در روستاها و شهرها گواه براین امر است.

وی با بیان اینکه پروژه های متعد ورزشی در استان در دست اقدام است افزود:بسیاری از پروژه های ورزشی در حال ساخت یا توسعه است و مشارکت خوب خیرین در شهرستان میبد در همه حوزه ها نشان دهنده ی مدیریت هوشمندانه امام جمعه این شهرستان است که نقش بزرگی در توسعه فعالیت ها ی عمرانی،ورزشی،درمانی و خدماتی داشته است.

《حسین فلاح 》فرماندار میبد هم امر به ورزش امر به معروف خواند وگفت :جوانان برای نشاط و سرزندگی احتیاج به مکان های ورزشی دارند که بتواند جوابگوی نیازهای آنها باشد.

وی اختصاص دادن یکسال بنام ورزش در شهرستان میبد را نقطه مثبت فعالیت های ورزشی شهرستان دانست و بیان کرد:بسیاری از زیر ساخت های امروز در امر ورزش در سال ورزشِ میبد اتفاق افتاد و ما امروز با افتتاح دو پروژه بزرگ و افتتاح مجموعه ورزشی مصلی در روزهای آینده به دست وزیر ورزش و جوانان به خود می بالیم که با تعامل و همکاری مسئولین،خیرین و مردم هم قدم و همگام بوده ایم.

گفتنی است دو پروژه چمن مصنوعی میبد با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد که یکی از پروژه ها در روستای رکن آباد با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان و دیگری چمن مصنوعی ورزشگاه شهدا به مساحت ۱۵هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..