امام جمعه مهریز:

مردم منتظر بازگشت آرامش به بازار مسکن هستند

امام جمعه مهریز با اشاره به گرانی‌های افسار گسیخته مسکن گفت: مردم منتظر اقدام انقلابی دولت و بازگشت آرامش به بازار مسکن هستند.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نمازجمعه مهریز با تبین سخنان رهبری مبنی بر لغو سند ۲۰۳۰ اظهار کرد: رئیس جمهور انقلابی دستور لغو سند ۲۰۳۰ را داد زیرا سند ۲۰۳۰ در صدد تغییر سبک زندگی ایرانی‌ها بود.

وی ادامه داد: اجرای این سند در مدارس ایران باعث ترویج فرهنگ و غرب‌زدگی می شد که با اقتدار، از تصویب و اجرای آن جلوگیری شد.

محی الدینی با اشاره به روند افزایش قیمت‌ها بیان کرد: این افزایش قیمت‌ها برای مردم مشکل ساز خواهد بود و دولت، مأموران و ناظران باید بازرسی کامل داشته باشند که عده ای دائم شرایط را برای مردم سخت تر نکنند.

امام جمعه مهریز یادآور شد: مشکل اصلی مردم در بحث سیمان، مسکن، آهن آلات و قوت غالب که نان است، بوده و انتظار دارند که آرامش نسبی به ویژه در موارد یاد شده به بازار بازگردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس به معنی حماسه، معنویت، آرمان خواهی و مظهر تدبیر و حکمت است که رزمندگان اسلام به خوبی این واژه‌ها را برای جهانیان معنا کردند.

محی الدینی گفت: دفاع مقدس متعالی‌ترین نمونه مقاومت در طول دوران تاریخ است که تنها دفاع از خاک نبود، بلکه دفاع از آرمان های انقلاب و ارزشهای آن بود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..