حادثه مرگبار در گردنه علی آباد تفت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از برخورد یکدستگاه تریلی با کامیون بنز تک و واژگونی هر دو خودرو در گردنه علی آباد ۲۰ کیلومتری دهشیر گردنه تخته سنگ خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، سید قاسم گلشن گفت: بنا به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری EOC مبنی بر برخورد یکدستگاه تریلی با یکدستگاه کامیون بنز تک و سپس واژگونی هر دو خودرو در کنار جاده به علت سرعت پیش از حد راننده خودروی تریلی، بلافاصله یک تیم امدادی به همراه یکدستگاه خودروی نجات در محل حادثه حاضر و مشغول امدادرسانی شدند.

 

وی افزود: یک نفر مصدوم و یک نفر فوتی توسط نجاتگران هلال احمر و عوامل آتش نشانی با استفاده از ست نجات رهاسازی شدند.

 

وی افزود: پس از نجات مصدوم و انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیرو‌های هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس و آتش نشانی در صحنه، فرد حادثه دیده بوسیله آمبولانس اورژانس به اولین مرکز درمانی انتقال یافت.

 

گلشن تصریح کرد: این عملیات سه ساعت و ۴۵ دقیقه به طول انجامید و متاسفانه این حادثه یک نفر فوتی برجا گذاشت که جسد متعلق به راننده خودروی بنز تک بود و پس از رهاسازی تحویل نیروی انتظامی شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت با اعلام شماره تلفن ۱۱۲ برای ارائه خدمات امدادی از سوی هلال احمر اظهار داشت: تلفن ندای امداد در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و دریافت گزارش‌های حوادث احتمالی از طرف مردم است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..