رئیس شبکه بهداشت ابرکوه خبر داد

استقبال و سرعت بالای واکسیناسیون در ابرکوه/ مردم شایعات را جدی نگیرید

رئیس شبکه بهداشت ابرکوه گفت: تاکنون بیش از ۲۸ هزار دوز واکسن کرونا به مردم شهرستان ابرکوه تزریق شده است.

«عبدالحسین اکرمی»پیرامون روند واکسیناسیون در شهرستان ابرکوه، اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون سراسری علیه بیماری کرونا تاکنون، ۲۸ هزار و ۹۸ دوز واکسن تزریق شده که ۱۹ هزار و ۳۱ مورد مربوط به دوز اول و ۹ هزار و ۶۷ مورد مربوط به دوز دوم بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ابرکوه همچنین به پوشش ۵۱ درصدی واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در شهرستان اشاره کرد و افزود: متقاضیان دریافت واکسن می‌توانند در نوبت صبح در بخش بهمن به مراکز شبانه روزی مهردشت و اسفندآباد، در بخش مرکزی به مرکز خدمات جامع سلامت فراغه و در شهر ابرکوه به مرکز تجمیعی واقع در خیابان نظامیه(سالن معلم) در دو نوبت صبح و عصر، مراجعه کنند.

اکرمی همچنین از افزایش ساعات کار مرکز تجمیعی واکسیناسیون ابرکوه به صبح‌ها از ۸ تا ۱۳ و عصرها از ۱۷ تا ۲۰:۳۰ خبر داد و ابراز کرد: انجام واکسیناسیون در خارج از مراکز درمانی و به صورت تجمیعی با هدف سرعت انجام کار، جلوگیری از ازدحام جمعیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می شود.

وی استقبال مردم از واکسیناسیون و سرعت تزریق در این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: افراد واجد شرایط می‌توانند بر اساس اعلام مراجع رسمی و مربوطه، با مراجعه به مراکز تزریق به انتخاب خود واکسن برکت ایرانی یا سینو فارم چینی را دریافت کنند.

این مسئول تأکید کرد: اقشار مختلف جامعه باید در کنار واکسیناسیون، بیش از پیش پروتکل‌ها و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت و همچنین تجمعات خانوادگی و مراسمات مختلف را تعطیل کنند تا به زودی شاهد کاهش آمار بستری و فوتی‌های ناشی از این بیماری در سراسر کشور باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان در پایان خاطرنشان کرد: از مردم فهیم شهرستان ابرکوه تقاضا داریم که به شایعات کذب پیرامون واکسیناسیون علیه کرونا که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر می شود، به هیچ وجه توجه نکرده و از این فرصت ارزشمند جهت واکسیناسیون هر چه سریع‌تر استفاده کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..