استقرار ۵۶۰ پایگاه شور عاطفه‌ها در استان یزد

۵۶۰ پایگاه شور عاطفه‌ها کمیته امداد استان یزد هدا‌یای نقدی و غیر نقدی نیکوکاران را برای کمک به دانش آموزان نیازمند دریافت می‌کنند.

به گزارش یزدی نیوز معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به برگزاری رویداد ملی شور عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور و با شعار “باهم مشق محبت بنویسیم”، گفت: ۵۶۰ پایگاه شور عاطفه‌ها کمیته امداد استان یزد از امروز (۲۴ شهریورماه) به مدت سه روز هدا‌یای نقدی و غیر نقدی نیکوکاران را برای کمک به دانش آموزان نیازمند دریافت می‌کنند.

غلامرضا مشعل چی افزود: ۹۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح شهر و مناطق روستایی، ۲۰۰ مرکز نیکوکاری، ۱۱۵ مسجد، ۳۵ پایگاه بسیج و ۱۲۰ مدرسه در سطح استان هدایای مردمی برای دانش آموزان نیازمند را جمع‌آوری می‌کند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت : با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان در قالب”شور عاطفه‌ها”مایحتاج تحصیلی ۷۰۰۰ دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد تهیه و در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه تأکید این نهاد بیشتر بر اهدای کمک‌ها به‌صورت غیرحضوری است، افزود : شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه برای سهولت در پرداخت کمک‌ها در نظر گرفته‌شده است، مردم خیراندیش استان می‌توانند از طریق سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ با این نهاد در ارتباط باشند.

هفتم مهرماه نیز مراسم نمادین شور عاطفه‌ها در یکی از مدارس منتخب شهرستان یزد برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..