خدمات رسانی بسیج در مراکز واکسیناسیون استان یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد: بسیجیان طرح شهید سلیمانی از ابتدای کرونا در پنج گام مختلف حضور داشتند و خدمت رسانی کرده اند.

به گزارش یزدی نیوز، سرتیپ رضا پورشمسی در حاشیه سفر خود به شهرستان بافق و بازدید از مرکز واکسیناسیون بسیج در خانه بهداشت شهید تفکری مبارکه بافق، گفت: با تلاش شبکه بهداشت و کادر درمان، مقدمات خوبی برای واکسیناسیون فراهم شده است و نیرو‌های بسیج نیز در این راستا فعالیت چشمگیری دارند.

وی افزود: یکی از محور‌های طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، حضور بسیجیان در اجرای طرح واکسیناسیون است و با توجه به اینکه اجرای واکسیناسیون کمک بزرگی به کنترل ویروس کرونا دارد، با این اقدامات انتظار داریم پایداری خوبی برای کنترل این ویروس داشته باشیم.

سرتیپ پور شمسی گفت : بسیجیان طرح شهید سلیمانی از ابتدای کرونا در پنج گام مختلف حضور داشتند و خدمت رسانی کرده اند و در حال حاضر هم از عمده‌ترین فعالیت‌ها و محور‌های این طرح کمک به واکسیناسیون حداکثری همکاری با کادر درمان از طریق جامعه بسیج پزشکی است.

وی افزود : در استان یزد در حال حاضر بسیجیان در بیش از ۱۲ مرکز واکسیناسیون همکاری دارند و سه مرکز به صورت ۱۰۰ درصدی هم به همت بسیج اداره می‌شود که امیدواریم با همت شبکه بهداشت و درمان و بسیج به ویژه بسیج خواهران با اطلاع رسانی درست و به موقع گام مهمی در ریشه کنی این بیماری برداریم.

 

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..