غیر حضوری بودن کلاس‌های دانشگاه میبد

رئیس دانشگاه میبد از برگزاری کلاس‌های درسی این دانشگاه به صورت مجازی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش  یزدی نیوزکلانتری گفت: طبق اعلام وزیر علوم، امسال کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ها به صورت مجازی خواهد بود و تا زمانی که ستاد ملی کرونا و ستاد استانی مبارزه با این ویروس منحوس، این اجازه را به دانشگاه‌ها بدهند که همه یا بخشی از کلاس‌های درس به صورت حضوری برگزار شود این روند به صورت مجازی ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه البته کلاس‌های کارگاهی و آزمایشگاهی از همان ابتدا هم به صورت محدود حضوری بود و همچنان هم ادامه دارد افزود: اما با توجه به اینکه محیط‌های عمومی دانشگاه صرفا منحصر در خوابگاه‌ها نیست و نمازخانه، کتابخانه، سلف سرویس و سرویس‌های رفت و آمد به صورت عمومی است؛ قطعا حضور دانشجو در این فضا‌ها باعث همه گیری بیماری کرونا می‌شود.

وی تصریح کرد: تا زمانی که اطمینان از عدم سرایت بیماری به دانشجویان، اساتید و کارمندان حاصل نشود به هیچ عنوان کلاس‌های دانشگاه به صورت حضوری برگزار نخواهد شد.

رئیس دانشگاه میبد با اشاره به تماس‌های مکرر دانشجویان گفت: در زمینه واکسیناسیون هم لازم است که دانشجویان عزیز وارد سایت واکسیناسیون دانشجویان شده و ثبت نام کنند.

کلانتری افزود: در سراسر کشور زمان خاصی به واکسیناسیون فراگیر دانشجویان اختصاص خواهد یافت و زمانی که همه دانشجویان دو مرحله واکسیناسیون دریافت کردند و اطمینان حاصل شد و وزارت علوم و ستاد ملی کرونا هم موافقت کردند؛ کلاس‌ها ابتدا به صورت محدود و به تدریج به صورت فراگیر و حضوری برگزار خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..