استعدادیابی شهر دوچرخه‌ها با حضور مربی فدراسیون

هیات دوچرخه‌سواری استان یزد اقدام به برگزاری دوره استعدادیابی داوری و مربیگری در این رشته با حضور مربی و مسئول کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون دوچرخه سواری می‌کند.

«الهه جورابی» نائب رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان یزد در این خصوص اظهار کرد: این هیات ورزشی استان پس از حدود چهار سال مجدداً اقدام به برگزاری دوره استعدادیابی داوری و مربیگری برای علاقمندان این ورزش می‌کند.

وی افزود: این دوره از  سه‌شنبه ٢٣ شهریورماه در اداره کل ورزش و جوانان استان به مدت دو هفته و به صورت تئوری و عملی با تدریس :مازیار فرزاد» مربی فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان برگزار خواهد شد.

جورابی با اشاره به نگاه هیات دوچرخه‌سواری استان به بخش حرفه‌ای و قهرمانی نیز گفت: راه‌یابی دوچرخه‌سواران یزدی به مسابقات جهانی جزو برنامه‌های هیات در این بخش است و در این راستا بکارگیری مربیان جدید و کارآزموده در هیات را مورد اهتمام قرار داده‌ایم.

وی در ادامه با بیان این که ورزش عرصه رفاقت، صداقت و عدالت است که انسان را به رشد و تعالی سوق می‌دهد، گفت: معتقدیم ورزش موجب افزایش سطح سلامت مردم شهر دوچرخه‌ها شده و از طرفی نیز بهره‌وری ورزشکاران در جامعه بیشتر است لذا یکی از اولویت‌های هیات دوچرخه‌سواری استان سوق دادن این رشته ورزشی به سمت همگانی شدن است.

نائب رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان در پایان به افزایش تعامل هیات با اداره کل ورزش و جوانان و فدارسیون اشاره و یادآور شد: هیات دوچرخه‌سواری استان همچنین نسبت به برگزاری تورهای دوچرخه‌سواری به صورت مشارکتی با دیگر دستگاه‌ها برنامه‌ریزی کرده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..