پایان جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد: جلسه اختتامیه هفتمین جشنواره کشوری الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی، در اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز، محسن موحدی فرد تعداد آثار ارسال شده به جشنواره را ۳۲۰ اثر عنوان کرد و گفت: از بین آثار ارسال شده شرکت کنندگان، تعداد ۴۳ نفر امتیاز لازم را در مرحله اول داوری در دبیرخانه تفکر در استان یزد کسب کردند که از این تعداد ۲۰ نفر در مرحله نهایی داوری به عنوان برگزیده کشوری انتخاب شدند.

وی افزود: هدف از برگزاری جشنواره، ارتقای کیفی و مطلوب شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر است که با این رویکرد جشنواره می‌توان به نتایج مطلوب رسید.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش هم با قدردانی از همه عوامل اجرایی جشنواره در استان یزد که در دو سال متوالی راهبری و مسئولیت ششمین و هفتمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی را بر عهده داشتند، از مساعدت و پیگیری‌های تمامی روسای ادارات و کارشناسان در ارسال آثار تشکر کرد.

شکوهی ادامه داد: تفکر روش تدریس مهمترین نکته در درس است که اگر بتوانیم تمام تمرکز خود را روی روش تدریس و ابزار‌های مناسب در ارائه تدریس بگذاریم می‌توان به نتیجه مطلوب کیفی رسید.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز اظهار داشت: امسال دومین سالی است که مسئولیت دبیرخانه جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر وسبک زندگی از سوی اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی بر عهده استان یزد گذاشته شد.

حسینعلی ملانوری با اشاره به ارسال ۳۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره گفت: از این تعداد آثار ارسال شده، در نهایت از صاحبان ۲۰ اثر برتر در آیین اختتامیه تجلیل شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..