تفاهم نامه دانشگاه یزد با مؤسسه تحقیقات مخابراتی افغانستان

با هدف تقویت و تحکیم روابط از طریق برگزاری دوره ها و فعالیت‌های مشترک، تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه یزد و انستیتو تکنولوژی معلوماتی و مخابراتی افغانستان به امضا رسید.

به گزارش یزدی نیوز، "محمدصالح اولیاء"  رئیس دانشگاه یزد در نشستی که به همین منظور  در سالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد، گفت: امضای این تفاهم‌نامه باعث شروع حرکتی خواهد شد که بتوانیم از توانمندی‌های دو طرف استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت بالای همکاری‌های علمی، تحقیقاتی و فناوری میان دانشگاه و مراکز تحقیقاتی و در چارچوب مفاد تفاهم‌نامه‌ای که در دسامبر ۲۰۱۵ طی سفر نمایندگان افغانستان به جمهوری اسلامی ایران میان وزارت مخابرات و تکنولوژی معلوماتی افغانستان و وزارت ارتباطات و فناوری ایران به امضا رسید، دانشگاه یزد و انستیتو تکنولوژی معلوماتی و مخابراتی افغانستان همکاری‌های علمی و تحقیقاتی خود را گسترش خواهند داد.

رئیس دانشگاه یزد ایجاد روابط سودمند متقابل بر مبنای همکاری های علمی، تحقیقاتی و فناوری، تسهیل بازدید و سفرهای اعضای هیات علمی به منظور هدایت و راهبردی تحقیقات، همکاری در انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک و ایجاد فرصت برای استادان و محققان به منظور شرکت در کنفرانس‌ها، کارگاه‌ها، دوره‌های آموزشی از جمله مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه ذکر کرد./م۰

ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..