برداشتن موانع از سر راه موسسات مردم نهاد

معاون فرماندار میبد: از موسسات مردم نهاد حمایت و موانع را هم از سر راه آنها برداریم.

به گزارش یزدی نیوز، رسول نصیری در حاشیه بازدید از انجمن مهروزی بانوی مهر گفت: در فرمانداری ضمن حمایت از این موسسات مردم نهاد سعی خواهیم کرد علاوه بر همراهی، موانع را هم از سرآن‌ها در خدمت رسانی به مردم از پیش رویشان برداریم.

نصیری ادامه داد: موسسات و انجمن‌های خیریه بازو‌های قدرتمند برای دولت و نهاد‌های حمایتی هستند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد افزود:روحیه انسان دوستانه مردم ما در موسسات خیریه جلوه گر شده و هرجا با مسائل و مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی مواجه شدیم این انجمن‌های خیریه بودند که با ورود به هنگام، یاری گر اقشارو طبقات کم درآمد بوده و دولت و مسئولین را هم یاری کردند.

مدیرانجمن خیریه بانوی مهرورزی حضرت زهرا سلام الله علی‌ها میبد هم با اشاره به فعالیت چهارده ساله این انجمن گفت: دراین انجمن خیریه ۲۰ نفر از بانوان با جان و دل فعالیت دارند.

غفوری افزود: درطول این سال‌ها بیش از ۱۲۰۰ جهیزیه به نوعروسان به ارزش بالغ بر ۵۴۰ میلیون تومان تهیه و تحویل داده ایم.

مدیرانجمن خیریه بانوی مهرورزی حضرت زهرا سلام الله علی‌ها میبد گفت: علاوه بر آن بیش از هزار سیسمونی نوزاد و هزینه تحصیلی و لوازم التحریر ۴۰۰ دانش آموز را هم تامین کرده ایم.

غفوری خاطرنشان کرد: خیرین فعال در انجمن ماهانه کمک هزینه ماهانه ۲۰۰ هزار توان را به کودکان بد یا بی سرپرست برعهده دارند.

غفوری گفت: ازابتدای شیوع کرونا تاکنون هم این انجمن ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش یکصد و هفتاد و پنج میلیون تومان بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد با حضور در انجمن خیریه مهرورزی بانوی مهرحضرت زهرا سلام الله علی‌ها از خانم غفوری مدیر و اعضای این انجمن با اهداء لوح تقدیر کرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..