استاندار یزد:

تسلیم هیچ فشار سیاسی نشدیم

استاندار یزد: با چالش‌های عجیبی در دوران استانداری مواجه شدیم که کتاب این چالش ها را برای ثبت در تاریخ به زودی نوشته و منتشر می‌کنم.

به گزارش یزدی نیوز استاندار یزد در نشست خبری به همراه معاونان خود به سوال خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخ داد.

 

محمد علی طالبی در نشست خبری که  در سالن اجتماعات استانداری یزد برگزار شد در پاسخ به این سوال که کدام یک از اهداف استان محقق نشده است، گفت: تنش سیاسی که سال‌های گذشته درگیر استان یزد بود در چند سال اخیر برطرف شده و استان در آرامش سیاسی کاملی قرار دارد و در همین راستا طرح‌هایی به ثمر نشست که کسی فکرش را هم نمی‌کرد.

 

وی با بیان اینکه استان در راستای منافع مردم تسلیم هیچ فشار سیاسی نشده است، افزود: هدف استان ایجاد فضای گفتمانی در زمینه اقتصاد دانش بنیان بود که خوشبختانه جای خوبی پیدا کرده و همه دستگاه‌های استان به این موضوع پرداخته اند.

 

کتاب چالش‌هایی که با آن مواجه بوده ام به زودی منتشر می‌شود

استاندار یزد در پاسخ به این سوال که چه موانعی در راه پیشبرد اهداف استان بوده که موجب رنجش خاطر شما شده است، اظهار داشت: هیچ موردی موجب رنجش خواطر من نشده است، اما با مشکلات کمرشکن زیادی مواجه شده ایم که کرونا نمونه بارز آن بود.

طالبی از چاپ کتاب چالش‌های دوران استانداری خود خبر داد و گفت: با چالش‌های عجیبی مواجه شدیم که برای ثبت در تاریخ به زودی نوشته و منتشر می‌کنم.

وی ادامه داد: تنها چیزی که موجب رنجش خاطر من می‌شود مختل کردن تصمیماتی است که برای رفع مشکلات استان گرفته شده است، به عنوان مثال محور توسعه و اقتصاد استان را بر مبنای دانش بنیان قرار داده ایم که اگر مورد قبول تصمیم گیرندگان در آینده نباشد استان چند سال به عقب برمی گردد.

 

جلوی هیچ تجمعی را در مقابل استانداری نگرفته ام

استاندار یزد در پاسخ به این سوال که چرا استانداری از انتشار برخی از اخبار ممانعت کرده است، گفت: یکی از افتخارات من اینست که جلوی هیچ تجمع و اعتراضی را در مقابل استانداری نگرفته ام، در حالی که به عنوان استاندار از قبل از تمامی تجمعات اطلاع داشته ایم. باور من بر این است که باید فرصت نقد و بیان درد‌ها را برای مردم فراهم کنیم که بسیاری از آن‌ها از رسانه‌های استان منعکس شده است.

طالبی تأکید کرد: در رابطه با مشکلات اقتصادی هم نمی‌توان کشور را با شعار اداره کرد. کشور نیاز به برنامه، عزم جدی، شناسایی عوامل تنگنا‌های اقتصادی دارد که این اراده را در دولت سیزدهم می‌بینیم و امیدواریم برنامه خوبی در کنار این اراده در همه دستگاه‌ها قرار گیرد تا شاهد کاهش مشکلات و موانع اقتصادی در کشور باشیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..